PočetnaInternetDigitalni medijiNetflix je pronašao partnera za oglašavanje! Microsoft će s poznatim streaming servisom...

Netflix je pronašao partnera za oglašavanje! Microsoft će s poznatim streaming servisom surađivati na pretplatama koje podržavaju oglase


Netflix je prošli mjesec službeno potvrdio kako će njegove pretplate početi sadržavati oglase i reklame. Korisnici ovakvu promjenu poslovanja možda nisu dobro prihvatili, no treba reći da se nekako očekivala i da se dotad već pretpostavljalo kako će Netflix zbog trenutne situacije u kojoj se nalazi morati naći dodatni izvor financijskih sredstava.

Kao potencijalni suradnici za oglašavanje odmah su se spominjali NBCUniversal i Google, no u medijima se pojavila iznenađujuća vijest kako će to ipak biti Microsoft.

Netflixov CEO Greg Peters je nakon potvrde ove suradnje rekao kako je „Microsoft dokazao sposobnost podrške za sve Netflixove potrebe i kako će zajedno izgraditi nove ponude pretplate koje sadrže oglase“. Još je dodao kako je najvažnija činjenica što je Microsoft ponudio fleksibilnost u pogledu inovacija s tehnološke i prodajne strane, kao i snažnu zaštitu privatnosti za Netflixove korisnike.

Suradnik Netflixovog CEO-a Reed Hastings bio je jedan od najvećih zagovaratelja čuvanja već tradicionalne pozicije poznatog streaming servisa da ne prihvaća oglase i reklame, no nakon ugovaranja ove suradnje naveo je kako ona „ima smisla“ jer bi se korisnicima mogle ponuditi jeftinije pretplate.

Također postoje neke informacije kako Microsoftova ponuda ima mnogo potencijala jer obećava više profita i privlačenje većeg broja korisnika. Netflix je iz istih razloga povećao potrošnju na nove sadržaje, poglavito originalne, i jasno je da u blagajni postoji manjak novca koji se negdje mora naći. Naravno, trenutno postoje i neki drugi problemi za Netflix poput većeg broja ukidanja pretplata od strane korisnika koje je u SAD-u i Kanadi doseglo upozoravajuću brojku od 600.000.

 

Zašto je Netflix baš odabrao Microsoft?

Ako ga se usporedi s Googleom koji je dugo vremena bio uključen u izravne pregovore, Microsoft nema streaming servis koji bi bio u izravnom natjecanju s Netflixom. Google s druge strane ima YouTube i očito su čelni ljudi Netflixa dobro razmislili o tome tko će biti njihov suradnik i nisu htjeli da već u samom početku postoje dodatni interesi koji bi mogli biti u koliziji s Netflixovim.

Greg Peters je također spomenuo da je uvođenje reklama i oglasa u pretplate još „u ranim danima“ pa se očekuje da obje strane po pitanju toga imaju mnogo posla.

Novi biznis sigurno će unaprijediti Microsoftov sektor oglašavanja i očekuje se porast prihoda od 6 posto u tom segmentu.

Bing web tražilica, gdje Microsoft dobiva naknade od oglašavanja, nije popularna kao Google pa se očekuje da bi s novom suradnjom Bill Gates mogao dobiti kvalitetnu platformu za postizanje dodatnih prihoda.

Piše: Ervin Mičetić


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular