PočetnaInternetDigitalni medijiNetflix je konačno potvrdio kako će pretplate početi sadržavati oglase i reklame!

Netflix je konačno potvrdio kako će pretplate početi sadržavati oglase i reklame!


Iako smo u zadnje vrijeme mogli vidjeti kako je Netflixov CEO Reed Hastings u intervjuima i raznim medijskim člancima iznosio mišljenje kako poznati streaming servis ne treba popunjavati svoje pretplate s oglasima i reklamama, ovih se dana dogodilo potpuno suprotno. Netflix je i službeno potvrdio da će se pojaviti pretplate koje sadržavaju oglase i isto će se vjerojatno dogoditi do kraja ove godine.

Pitanje oglasa i reklama na Netflixu bila je tema koja se provlačila kao mogućnost i o njoj se nije previše otvoreno pričalo, no sada je sve potvrđeno i pretplatnicima će se sigurno promijeniti korisničko iskustvo.

Ono što je možda dobra strana uvođenja oglasa u pretplate je potencijalna korekcija cijena o kojoj je govorio suradnik Netflixovog CEO-a Ted Sarandos. Netflix će, prema njegovim najavama, s uvođenjem oglasa ujedno uvesti i povoljnije planove pretplate. Drugim riječima, oni korisnici koji žele imati jeftinije mjesečne pretplate morat će se naviknuti na reklame prije i tijekom gledanja omiljenog filma ili serije. Oni pretplatnici koji žele održati isto korisničko iskustvo bez reklama kakvo je sada na Netflixu vjerojatno će morati izdvojiti veći iznos za svoj paket pretplate.

Jedino pitanje trenutno ostaje s kojim će tvrtkama za oglašavanje Netflix sklopiti sporazum. Na početku lipnja je Wall Street Journal izvijestio kako su NBCUniversal i Google glavni konkurenti za pregovore i neki su mediji potvrdili kako se intenzivno odvijaju sastanci između Netflixa i dviju strana, no još se uvijek ne zna konačni ishod.

Može se reći kako je unošenje oglasa i reklama u pretplate potez s kojim Netflix prvenstveno želi steći dodatna financijska sredstva u trenutku kad tvrtka izrazito osjeća pad prihoda zbog drastičnog smanjenja broja pretplatnika u zadnjim mjesecima. Unošenje oglasa i reklama također je preslikavanje korištenih modela pretplate od strane Disney+ streaming servisa koji je Netflixu i veliki konkurent.

220 milijuna pretplatnika diljem svijeta je brojka koja će biti jako privlačna za oglašivače, no donosi i ogromnu količinu korisničkih podataka koji će pospješiti ciljano reklamiranje proizvoda i usluga.

Radi li se o ispravnom Netflixovom potezu tek je potrebno vidjeti. U ovom trenutku se s najpoznatijim streaming servisom na svijetu mnogo toga događa i on mora balansirati između većeg gubitka broja pretplatnika, pada vrijednosti dionica, pokušaja da se uvedu restrikcije kod dijeljenja korisničkih podataka te namjere za povećanjem cijena pretplata.

Uvođenje reklama i oglasa zasad ne djeluje radikalno jer se spominju mogućnosti jeftinijih cijena onih pretplata koje će ih sadržavati, no potrebno je pričekati njihovu konkretnu implementaciju do kraja godine kako bi mogli vidjeti rezultate.

Piše: Ervin Mičetić


RELATED ARTICLES

1 komentar

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular