PočetnaInternetDigitalni medijiIgre u Netflixovoj preplati ne uživaju veliku popularnost

Igre u Netflixovoj preplati ne uživaju veliku popularnost


Čini se da igre koje se nalaze u Netflixovoj ponudi ne uživaju popularnost kakvu si je Netflix zamislio. Naime, prema podacima koje je CNBC dobio od analitičke tvrtke Apptopia, igre koje su dostupne putem Netflixove pretplate preuzete su 23,3 milijuna puta, a u prosjeku ih igra oko 1,7 milijuna korisnika dnevno. Kada se uzme u obzir da Netflix ima 221 milijun pretplatnika, dobije se da je manje od 1% pretplatnika zainteresirano za igre u Netflixovoj pretplati.

Trenutno su u Netflixovom katalogu dostupna 24 naslova poput Into the Breach, Before Your Eyes, Moonlighter, Into the Dead 2, a Netflix planira i dalje ulagati u igre. Očekuje se oko 50 naslova na Netflixu do kraja godine, poput naslova kao što su Oxenfree, Twelve Minutes, La Casa De Papel i drugi. Tko zna, možda se situacija s novim naslovima popravi, te Netflix uspije privući korisnike da zaigraju igre, jer za sada situacija nije bajna.

Netflix je do sada kupio tri studija za razvoj igara:  Boss Fight Entertainment, Night School Studio i Next Games. Kao što je izvršni direktor Reed Hastings već rekao, cilj im je postati vodeća gaming usluga u industriji videoigara.

Piše: Marijan Živković


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular