Ovih se dana zakotrljala jedna lavina koja ide ravno na Google. Naime, otkriveno je kako se oglasi na YouTubeu prikazuju uz sadržaj koji zagovara mržnju i nasilje. Dakako, to nikome nije prihvatljivo, a posebice velikim kompanijama koje u oglašavanje na Google-u ulažu ogroman novac.

Cijela priča rezultirala je time, da su oglašivači i agencije počeli bojkotirati Google i njihovu oglašivačku mrežu, a kako će Google to riješiti pokazat će vrijeme.

Svima je jasno kako Google živi od oglašivača i kako je njegova glavna zadaća da zadrži što veći broj oglasa i učini svoje korisnike zadovoljnima. U cijeloj se priči javio i Google koji ima svoju verziju, dakako koja brani rad kompanije.

Prema trenutnim informacijama, na YouTube se svake minute uploada oko 400 sati videozapisa. S obzirom na tu veliku brojku, svima bi trebalo biti jasno da Google ne može kontrolirati kvalitetu sadržaja jer nema tih resursa kojima bi pokrio takvo što.


Odnosno, možda bi i mogao naći ljude koji bi pratili sate videozapisa, ali jednostavno Google ne želi cenzurirati sadržaj na svojoj mreži.

Svjestan je Google i velikog problema zbog kojeg je već 250 oglašivača stopiralo svoje oglase na YouTube platformi. Obećali su kako će poraditi na problemima, no kako dio odgovornosti leži i na leđima samih oglašivača.

Oni bi trebali alarmirati Google kada primijete da se njihovi oglasi pokazuju na mjestima gdje se ne bi trebali. I tako ulazimo u začaran krug u kojem teško da možemo dobiti pobjednika.

Mnogi smatraju da se cijela strka digla zbog toga što oglašivači žele dobiti veću kontrolu nad svojim oglasima. Ako se odlazak oglašivača nastavi, Google bi uskoro mogao omogućiti još neke značajke, što bi moglo pozitivno utjecati na budžete oglasnih kampanja.

Piše: D.Ž.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here