PočetnaInternetDigitalni medijiGoogle odlučio ukinuti AdWords i DoubleClick servis?!

Google odlučio ukinuti AdWords i DoubleClick servis?!


Google definitivno drži jedan od najvećih dijelova kolača online oglašavanja, pri čemu veliku borbu bori s društvenim mrežama (posebice Facebookom). U svoj toj silnoj borbi oglasne platforme pokušavaju ponuditi nešto više, nešto bolje što će se svidjeti korisnicima i zbog čega će se odlučiti upravo za njih.

Činjenica je da korisnici žele optimalne uvjete oglašavanja – najveći doseg za najmanje uloženog novca. No, Google je odlučio kako će korisnicima pomoći i u raznim drugim segmentima pa su napravili novu platformu za oglašavanje koja će zamijeniti dosadašnji sustav.

Gotovo da nema u svijetu marketing stručnjaka ili osobe u biznisu koja barem minimalno nije upoznata s AdWords platformom, ali i DoubleClick servisom. Radi se o servisima koji već godinama marljivo služe oglašivačima kako bi svoje oglase mogli optimizirati za prikaz na platformama koje su u vlasništvu Google-a. Iako su ova dva imena jako poznata mnogima, Google je odlučio kako je vrijeme za promjene. U budućnosti ćemo tako dobiti skup alata koji će djelovati pod zajedničkim imenom Google Ads, dok će se softver za kupovinu oglasa zvati Google Marketing Platform.

Google AdWords na sceni je još od davne 2000. godine, a njegova je zadaća omogućiti oglašivačima dodavanje oglasa unutar rezultata pretraga koji se prikazuju na Google tražilici. DoubleClick je akviziran od strane Googlea godine 2008. i od tada se ustalio u platforme za marketing koje djeluju pod okriljem Google-a. Bez obzira na sve uspjehe koje su ove dvije platforme osigurale mnogim oglašivačima, vrijeme je da se polako počnemo opraštati od njih.

Stižu nam novotarije koje će biti još jednostavnije i koje će korisnicima omogućavati automatizaciju procesa postavljanja oglasa. Iako je poprilično izvjesno kako AdWords neće nestati tijekom noći, činjenica je da su pred ovom platformom posljednji dani poslovanja. Pravo je pitanje, vesele li se ili tuguju svi koji će se u budućnosti okušati u internet marketingu?

M.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular