Sony je velika tehnološka tvrtka koja je posebno poznata po proizvodnji televizora, gdje iz godine u godinu predstavljaju mnoštvo inovacija u području TV prijemnika. Da bi održali korak s konkurencijom i bili lideri na tržištu, svake godine izbacuju na tržište nekoliko noviteta. Nedavno su predstavili dva nova ekskluzivna televizora AF9 OLED i ZF9 LCD, koji će zasigurno uzeti dio svojeg kolača na tržištu jer su dizajnirani kako bi pružali sjajno iskustvo gledanja TV programa.
No, ovog je puta Sony otišao i korak dalje te su sklopili dogovor s jednom od najpoznatijih TV kuća na svijetu. Radi se o modernom mediju koji je u jako kratkom roku skupio mnoštvo korisnika, a narastao je do te mjere da danas ulaže milijune dolara u proizvodnju vlastitog TV sadržaja.
Radi se o Netflix-u, koji korisnicima nudi mnoštvo programa i ekskluzivnog sadržaja, a kojeg obožavaju tisuće korisnika diljem svijeta. Da bi užitak gledanja programa bio još bolji, Netflix i Sony odlučili su udružiti snage i stvoriti jedinstveno iskustvo koje će prikovati korisnike za ekran. Na temeljima suradnje stvarat će jedinstven sadržaj, koji će se zatim putem televizora odašiljati do korisnika.
Netflix i Sony poznati su po tome kako jako puno novca ulažu u kreiranje sjajnog korisničkog iskustva pa ovakva suradnja nimalo ne čudi. Upravo je inovativnost i ulaganje u nove funkcionalnosti ono što krasi ove kompanije i što otvara širom vrata uspjeha. Zanimljivo, Netflix je svoje carstvo izgradio u jako kratkom vremenu i definitivno zna kako se prilagoditi željama korisnika i pratiti moderne trendove.
S druge strane Sony ima dugogodišnje iskustvo i mnogo velikih pobjeda iza sebe. Kada kažemo pobjeda prvenstveno mislimo na to da se već desecima godina održava u samom vrhu i ne silazi s ljestvice najpopularnijih IT kompanija na svijetu. Nimalo ne sumnjamo da će ova suradnja rezultirati sjajnim stvarima i kako je ovo tek početak jednog zanimljivog putovanja na kojem će najviše profitirati samo korisnici ispred televizijskih ekrana.
Piše: M.Ž.