PočetnaHardverPeriferijaKorisnici obožavaju AirPods slušalice pa one postaju jedan od najvažnijih proizvoda Apple-a

Korisnici obožavaju AirPods slušalice pa one postaju jedan od najvažnijih proizvoda Apple-a


Apple je bio prva kompanija koja je odlučila s pametnih telefona ukloniti 3.5 mm priključak za slušalice, što su mnogi u tadašnje vrijeme smatrali besmislicom. Mnogi korisnici i stručnjaci i dan danas smatraju kako je uklanjanje tog utora korak u pogrešnom smjeru, posebice iz razloga što se navedeni utor lako može uklopiti u dizajn novih pametnih telefona.

Ipak, Apple je pokrenuo trend koji su neki proizvođači prihvatili, neki odbacili – a danas na tržištu imamo pametne telefone koji imaju i nemaju navedeni priključak. Pojavilo se tih davnih dana pitanje kako će Apple nadoknaditi taj nedostatak 3.5 mm priključka, a ubrzo su predstavili bežične slušalice koje se bežično povezuju na pametni telefon i tako prenose signal.

Najnoviji poslovni rezultati pokazuju kako uklanjanje 3.5 mm utora i nije bio korak u pogrešnom smjeru jer Apple danas zarađuje sasvim solidan novac na tim bežičnim slušalicama. Slušalice nose naziv AirPods, a prema predviđanjima analitičara u ovoj je godini Apple prodajući te bežične slušalice zaradio oko 6 milijardi američkih dolara.

Za sljedeću godinu prognoze su još bolje pa se očekuje kako će Apple prodati oko 85 milijuna komada AirPods slušalica, čime bi u svoju blagajnu pospremili oko 15 milijardi dolara. Vjerujemo da su vas, baš kao i nas, ove velike brojke iznenadile – jer ipak se radi o slušalicama koje nisu nužno sastavni dio uređaja.

Sve gore navedeno izgleda zaista fascinantno, no sljedeći podatak još će vas vjerojatno više zapanjiti. Naime, u 2021. godini AirPods slušalice mogle bi postati treći najveći sektor po ostvarenim prihodima kompanije Apple. Iako nismo sigurni hoće li Apple predstaviti nove modele slušalica, nastavi li se ovakav rast prodaje rezultati će zaista biti fantastični.

Postoji potencijalna mogućnost da se tržište zasiti jer ne treba vam više komada bežičnih slušalica pa će se rast u toj 2021. godini možda zaustaviti, no poznavajući poslovanje Apple, sigurno će unaprijediti AirPods slušalice i ponuditi nove generacije slušalica na tržištu.

Piše: Marko Županić


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular