PočetnaGamingWorld of Warcraft ima amaterski bug koji Blizzard trenutačno ne zna popraviti

World of Warcraft ima amaterski bug koji Blizzard trenutačno ne zna popraviti


World of Warcraft je nedavno dobio patch 8.0 koji je zapravo priprema za novu ekspanziju “Battle for Azeroth”, no nažalost ovaj patch ima jednu amatersku grešku, odnosno bug. Kada je patch došao, u prvih tjedan dana igrači su otkrili hrpu bugova, potrganih questova, te nepravilnih borbi koje Blizzard još uvijek pokušava ispraviti. Ali jedan bug se ističe, a to je borba na low levelima, odnosno u početnim zonama ove igre. Užasno je spora i izaziva glavobolje igračima, ali i Blizzardu.

Ako ste dugogodišnji igrač WoW-a, onda znate da je svaka nova ekspanzija podizala “stat-ove”. Točnije, kako je igra napredovala, tako vam je health išao s 10-ak tisuća na par milijuna, damage koji ste radili je također išao s nekoliko tisuća na par milijuna i tako dalje.
U novom patchu, Blizzard je odlučio to sve vratiti u normalu, odnosno popraviti matematiku koja to sve izračunava. Sve se trebalo skalirati “prema dolje” i to nije trebalo utjecati na brzinu igre. Nažalost, je.

Sporije vrijeme ubijanja

Igrači su se gotovo odmah počeli žaliti da je ubijanje monstera u dungeonima, ali i u ostatku Warcraft svijeta, postalo predugačko, odnosno mnogo duže nego prije patcha 8.0. To ne znači da su monsteri postali teži za ubiti ili da imaju kompleksniji mehanizam ubijanja (op.a. Iako bi i to bilo dobro da Blizzard riješi), nego je postalo duže.
Neki dan je game direktor Ion Hazzikostas napokon dao izjavu i rekao – “Jednostavno ne znamo gdje je problem i kako ga riješiti”.

Naravno, rasprava se prenijela i na službeni WoW forum, na kojem je Hazzikostas dao igračima do znanja da je Blizzard jako svjestan ovog problema i da im je to top prioritet u rješavanju.

Jedan od problema još u patchu 7.3.5 je bio upravo skaliranje healtha, mane, damagea i sličnih atributa. Iz ekspanzije u ekspanziju su jako rasli po određenoj matematičkoj formuli i sada su to morali skalirati, ali su s time uveli i nove bugove. Iako treba to sagledati i s pozitivne strane. Sada se cijeli svijet Azerotha skalira prema vama pa možete ići questati u koje god regije želite, bez obzira na vaš trenutačni level.

Kao što smo rekli, kritični problem u ovoj cijeloj izmjeni je brzina borbe koja je značajno sporija nego prije. Dungeoni koje ste prije mogli prijeći u 20-ak minuta, sada će trajati 25-30 minuta. Ponekad i duže.

 

“Catch me if you can” (WoW Bug, 2018.)

Kada su se igrači počeli žaliti na ovaj problem, Hazzikostas je rekao da su provjerili čiste podatke u bazi i da nisu našli nikakve anomalije koje bi ukazivali na ovaj problem. No, nakon što pritužbe nisu prestajale, Blizzard je odlučio napraviti interne testove. Postavili su dvije identične okoline, samo s različitim patchevima – 7.3.5. i 8.0 – i onda su shvatili o čemu igrači govore. Za ubijanje istog monstera s istim metodama uočili su određenu vremensku razliku o kojoj ne žele govoriti. Neki igrači govore da se radi o 30-50 posto sporijoj borbi, no taj broj varira. Barem po onome što smo mi vidjeli.

Hazzikostas je rekao da ne žele samo na brzinu riješiti problem nego “žele shvatiti što su napravili“. Da li su previše reducirali armor ili se događa u borbi kakva kriva kalkulacija ili je nešto treće posrijedi.

No, vjerojatno će igrači uskoro dobiti quick fix koji će zaobići ovaj problem (op.a. još ne znamo točno što Blizzard namjerava napraviti), te će nakon toga nastaviti potragu za bugom. Kada otkriju u čemu je problem, vjerojatno će sve vratiti na staro, ali s uključenim fixom za ovaj bug. Moguće je da će vam s novim bugom opet skočiti health i ostali atributi na vašem liku.

Nadalje, kada se radila ova analiza, Hazzikostas je rekao da su otkrili da je levelanje od levela 60 do 80 oko 15 posto sporije nego na drugim levelima, pa da će i to popraviti. Posebice jer se radi o ekspanzijama koje su dosta “grindy”, odnosno morate puno grindati da bi riješili questove i napredovali. U Blizzardu nisu zadovoljni još nekim segmentima igre, te žele to ispraviti što prije, a po mogućnosti prije nove ekspanzije kako bi igrači zadovoljni dočekali nastavak svojih Warcraft avantura.

Ne sumnjamo da će Blizzard riješiti ovaj problem, jer su riješili sve probleme do sada. Sličan bug se dogodio u ekspanziji Warlords of Draenor u 2014.-oj godini, ali su ga brzo ispravili.

Ono što se nama čini da je Blizzard proganja stari sadržaj igre i možda je vrijeme za neku vrstu “egzorcizma”. Pitanje je ima li Blizzard snage i volje to napraviti jer broj igrača nije ni približno velik kao nekada.

 

Piše: B.P.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular