Velika većina RPG igara igrače pokušavaju na mnoge načine onemogućiti u ”ludom” leveliranju likova. Bilo da se radi o supersnažnim bossevima, o tome da vas igra kao iskusnijeg igrača stavi među podjednako iskusne ili čak još iskusnije ili sporijem leveliranju, gdje će vam nakon svakog postignutog levela lika za idući level trebati sve više i više iskustva, igre na taj način žele povećati gameplay vrijednost na način da igra uvijek bude izazovna.
Sea of Thieves, prema vijestima koje smo nedavno saznali, će navodno raditi baš suprotno. Umjesto da vam igra otežava leveliranje, igra će vam dopuštati ”lakše” leveliranje ili da levelirate svoje likove na jedan (ili više) od mogućih načina. To znači da vas recimo igra neće staviti da igrate zajedno s igračima koji su vašeg levela ili malo iznad, već će vam omogućiti da igrate zajedno s igračima nižeg levela. To naravno nije sve.
U Sea of Thieves glavni cilj će biti zajedničko putovanje – i zajedničke pomorske avanture
U jednom od intervjua za Edge Magazine, glavni direktor koji je zadužen za dizajn Sea of Thieves Mike Chapman je izjavio kako Rare nema nikakvu namjeru igračima nametnuti točno određeni način napredovanja, što znači da bi igrači trebali moći levelirati na puno drugačijih načina.
„Glavna ideja Sea of Thieves jest ta da svi igrači zajedno sudjeluju u putovanjima i gusarskim avanturama. Leveliranje je u drugim igrama, po mom mišljenju osmišljeno na način da igrača dosta ograničava i samim time takav način leveliranja i napredovanja likova nije dovoljno dobar.
U Sea of Thieves moći ćete igrati s drugim igračima koji će biti na drugačijoj razini napredovanja. Ti igrači će se razlikovati jer će do svojih razina doći na drugačije načine. Ako se zajedno povežu igrači drugačijih levela likova koji su svoje likove uvježbali na drugačije načine, to će igru činiti još više raznolikom i bogatijom.
Igrači žele biti prijatelji s Pirate Legend (ili piratskom legendom). Ali, ti igrači neće moći ostvariti pristup nekim razinama, kao što je recimo Legendary Voyages sve dok t igrači nisu u skupini zajedno s igračem čiji lik ima klasu Pirate Legend. Hoće li recimo i drugi igrači koji imaju Pirate Legend status igrati međusobno – zajedno ili će se boriti za prevlast?
Smatram da će to biti vrlo zanimljivo za vidjeti i da će ovakav drugačiji način i povezivanja i leveliranja donijeti jako puno novina i različitosti koje će samo dodatno podignuti gameplay na novu razinu“, rekao je Chapman.
Igrajući Sea of Thieves igrači će zahvaljujući postignućima u igri, moći dobiti status ”slavne” osobe
Uz to Rare bi htio da se igrači koji igraju Sea of Thieves osjećaju poput slavnih osoba. Sjećate li se iz World of Warcraft igre kako su igrači koji su bili prvi po tome što su dosegnuli neku posebno visoku razinu zaslužili uzdahe divljenja ostalih igrača? Nešto slično bismo trebali moći vidjeti i ovdje, s time da će to dosezanje posebne razine likova sada biti od još veće koristi cijelome timu.
Na primjer, igrač koji će imati lika razine Pirate Legend će sve svoje prijatelje moći odvesti u Tavern of Legends – inače mjesto koje bi samo po sebi bilo rezervirano samo za igrače koji imaju Pirate Legend status.
Sve u svemu, jedva čekamo kako će ovaj novi način leveliranja izgledati te na koje će sve načine doprinjeti poboljšanju igrivosti cijele igre.
Piše: I.H.