Razvojni tim reizdanja Dead Space potvrđuju da će nadolazeća igra doći s velikim promjenama za glavnog lika, Isaaca Clarka.
Reizdanje sada već legendarne igre Dead Space želi biti uglavnom vjerna rekreacija izvorne igre, ali također donosi i neka poboljšanja. Neke od promjena i nadogradnji odnose se na značajke Zero Gravity iz Dead Space 2, kao i restauraciju dijela sadržaja izrezanog iz izvornog izdanja. Nedavno je potvrđena još jedna velika promjena, koja se odnosi na glavnog junaka Isaaca Clarkea.
Kako se ljubitelji Dead Spacea vjerojatno sjećaju, Isaac Clarke bio je nijemi protagonist u prvoj igri, s tim da je to promijenjeno u nastavku i Dead Space 3. Programerski tim reizdanja igre odlučio je to promijeniti. Nedugo nakon toga i službeno je potvrđeno da će Gunner Wright, koji je dao glas liku Isaaca druga dva nastavka Dead Space-a i u PlayStation All-Stars Battle Royaleu, ponoviti svoju ulogu u reizdanju.
Dok će glas Issacu u reizdanju davati Gunner Wright, programeri će se i dalje pridržavati nekih dobrih i ustaljenih pravila, zbog kojih je prvi Dead Space onako dobar i ”strašan”, kao što jest i danas. Tijekom nedavnog obraćanja programerskog tima uživo, dvojica su pravila istaknuta jer će Isaac prvenstveno govoriti samo kad se s njim razgovara, kao i to da Isaac će ponekad govoriti u situaciji u kojoj bi se osjećao čudno ako bi šutio. To bi trebalo osigurati da će se Isaacova interakcija s drugim ljudima koje susreće na brodu Ishimura djeluje autentičnije te bi trebalo osigurati da igrači budu još više ”uronjeni” u igru nego što bi inače bili.
Odluka u vezi pridržavanja ovih pravila također bi trebala uvelike osigurati to da Isaac ne bude previše pričljiv, jer bi to definitivno moglo negativno utjecati na cjelokupnu atmosferu. Programeri su obećali da će Isaac šutjeti dok igrači istražuju mračne hodnike Ishimure u reizdanju Dead Spacea, što bi trebalo značiti da će kobni susreti sa strašnim čudovištima pod nazivom ”Nekromorfi” biti jednako strašni i prožeti napetošću kao što su i bili sve ove godine, a najviše 2008., kada je prvi Dead Space izašao na tržište.
Osim što su potvrdili osobu koja će davati glas glavnome liku Issacu, , programeri iz EA Motivea također su pokazali neke trailere, kako bi ljubiteljima dali ideju o tome čemu oni, kao razvojni tim, teže. Na temelju prikazanog, čini se da će reizdanje Dead Spacea biti vjerna rekreacija izvorne igre, ali s znatno poboljšanim vizualnim prikazom, kako bi se osiguralo da igra zadovoljava sve moderne zahtjeve najnovije generacije konzola. Reizdanje Dead Space igre, koje izlazi ekskluzivno za nove generacije konzola znači da se programeri neće morati suzdržavati zbog ograničenja koja su postojala na PS4 ili Xbox One konzolama, što bi programerima trebalo pomoći pomicanje grafičkih i inih mogućnosti još dalje.
Ono što je u cijelosti ostalo u mraku tamnih hodnika svemirskog broda Ishimura jest datum izlaska. Neke glasine predviđaju da bi reizdanje Dead Spacea moglo izaći krajem iduće godine. Druge kažu da je to prerano. No bilo kako bilo, reizdanje igre za koju mnogi tvrde da je zapravo Resident Evil 4 u svemiru, u izradi je i pripremi i to za PS5, Xbox Series X i za Windows računala.
Piše: Ivan Hečimović