Outlast 2 je nastavak vrlo popularnog survival horora osmišljenog i razvijenog od strane tvrtke Red Barrels Studios. Outlast 1 nas je uveo u svijet survival horora na drugačiji način. Ono što smo ranije imali prilike vidjeti kod igara kao što je recimo Penumbra u Outlastu je usavršeno. Bježanje i skrivanje od protivnika koji, osim što izgledaju zastrašujuće su i vrlo opasni (jedan do dva udarca su dovoljna da vas igra ”baci” na posljednji checkpoint) je ono u čemu smo naviknuli kod Outlasta.
Dvojka je, osim nove priče, novih lokacija, novih likova i novih progonitelja, donijela i puno teži gameplay. A to je nešto s čime nismo baš svi zadovoljni i to je nešto s čime se upoznao developer, zbog čega je odlučeno da igra dobije ”olakšavajući” mod igre. No ne brinite, još uvijek ćete moći umrijeti.
Story mod u Outlastu 2 je težak. Od samoga početka igre.
Iako svaki pravi ljubitelj horor igara voli kada je igra izazovna i tu treba postojati neka granica. Naravno da se razina težine povećava, na primjer kako se sve više približavamo završetku igre, ali opet treba postojati mjera. Svi oni koji su imali prilike igrati Outlast 2 itekako znaju da ova igra nema tu mjeru.
Ako ste početnik u svijetu horor igara i ako se želite okušati u Outlastu 2, čeka vas težak posao. Neprijatelji imaju puno bolji AI (ili umjetnu inteligenciju), brzi su i gotovo je nevjerojatno kako vas brzo mogu vidjeti i ”shvatiti”. Kao što sam već rekao, to i nije problem ako smo blizu završetka igre jer je tada normalno da igra bude sve teža jer, logično – blizu smo završetka. Ali Outlast 2 je težak od samoga početka.
Olakšavajući mod bi stvari trebao dovesti na svoje mjesto. Barem donekle.
To ne znači da u igri nećete moći umrijeti (kao što je to slučaj kod nekih sličnih igara zbog čijih olakšavajućih modova igrači ne mogu umrijeti). Ono što će olakšavajući mod donijeti igračima jest- lakši gameplay. To je posebice dobro, ne samo za početnike već i za one igrače koji uživaju u istraživanju i koji bi htjeli malo ”pronjuškati” okolišem prije nego što se moraju sakriti od dosadnih progonitelja (koji su, zahvaljujući dinamici igre više naporni i dosadni nego što su strašni).
S obzirom na to da bi glavni naglasak na Outlastu 2, baš kao i na njegovom prethodniku trebao biti na istraživanju ovo bi trebalo biti izvedivije nakon novog moda. Jer ipak iz istraživanja, čitanja različiti dokumenata, gledanja fotografija i sličnog možemo saznati puno više od priče (što je ono što developeri i žele od svojih igrača).
Novi mod bi trebao uvesti i neke stvari koje su prije bile izbačene.
Developeri su isto tako rekli da su novim modom vratili neke stvari koje su prije trebale biti izbačene kako bi igra mogla zadržati M ocjenu. Iako te promjene nisu toliko drastične i ne donose neki utjecaj što se samog gameplaya tiče, trebale su biti izbačene ako su developeri htjeli da igra nema ”Adult Only” ocjenu.
Nadamo se da će novi mod dodatno unaprijediti gameplay igre koja po mnogim stvarima plijeni pažnju ljubiteljima horor igara prepunih opskurnih i ”onozemaljskih” sadržaja.
Piše: I.H.