Crveni tim iskoristio je GDC konferenciju kako bi predstavio FidelityFX Super Resolution 3.1 (FSR 3.1). U pitanju je AMD-ova upscaling tehnologija ekvivalentna Nvidijinoj DLSS tehnologiji koja se koristi za poboljšanje performansi u igrama kroz upscaling. Međutim, dok Nvidijin DLSS radi samo na Nvidia RTX GPU-ovima, AMD-ov pandan radi i na Nvidijinim i na AMD-ovim grafičkim karticama.
Kad je riječ o FSR 3.1, dolazi kao poboljšana verzija FSR3 tehnologije koju je AMD lansirao prošlog rujna. Predhodna verzija FSR 2.0 predstavljena je još 2022. godine. Nova verzija ove tehnologije poboljšava vizualnu kvalitetu u određenim situacijama, kao što je poboljšana vremenska stabilnost scena i smanjenje trganja slike i zamućenja.
Najnovija verzija FSR-a donosi korištenje AMD-ovog Frame Generationa s drugim upscaling rješenjima, pruža novi API koji će programerima olakšati prepoznavanje i uklanjanje grešaka i osigurati kompatibilnost s budućim verzijama FSR tehnologije i podršku za Vulkan i Xbox Game Developer Kit (GDK).
Forspoken i Immortals of Aveum bile su prve igre koje su podržavale FSR 3 pri izlasku. Šest mjeseci kasnije, lista se proširila na 40 igara koje trenutno podržavaju ili će uskoro dobiti podršku za FSR 3.
FSR 3.1 bit će dostupan programerima u drugom kvartalu kao dio GPUOpen platforme. Igre koje ga podržavaju trebale bi se pojaviti na tržištu prije kraja 2024. godine, a prvi naslov će biti Ratchet & Clank: Rift Apart.
Izvor AMD
Piše: Marijan Živković