Samo nekoliko tjedana nakon što je Uberovo autonomno vozilo usmrtilo pješakinju, nova se tragedija sa smrtnim posljedicama dogodila prošlog vikenda. Teslin Model X kretao se kalifornijskom autocestom kada je udario u sigurnosnu barijeru koja razdvaja dvije prometne trake i usmrtio svog operatera.
Predstavnici Muskove tvrtke potvrdili su da je vozilom upravljao autopilot. „Vozač je imao oko pet sekundi i 150 metara neometanog pogleda prema betonskoj pregradi uz prigušivač sudara, ali vozilo pokazuje da nije poduzeo nikakve radnje“, tvrde u Tesli.
Elon Musk u zadnje vrijeme nema sreće…
Također navode da stalno upozoravaju svoje vozače da drže ruke na volanima i preuzimaju kontrolu nad vozilom kada se za to ukaže potreba. Nakon udara u barijeru, automobil se zapalio, a vozač je zbog zadobivenih ozljeda kasnije preminuo u bolnici.
Tesla je uz objavu tragične vijesti ponovno izjavila da je vjerojatnost prometne nesreće sa smrtnim posljedicama 3,7 puta manja kada vozilom upravlja autopilot, za razliku od „značajno opasnije“ ljudske vožnje. Svijet je, tvrde, sigurniji za vozila, pješake i bicikliste zahvaljujući autopilotu.
Vozač se nalazio u Modelu X prilikom nesreće
Da bi stvar bila gora, ovo je već drugi smrtni slučaj u automobilima Tesla. Prvi se dogodio u svibnju 2016., a Državni odbor za cestovnu sigurnost SAD-a tada je okrivio samu tvrtku. Tesla možda proživljava svoje najteže dane od pokretanja 2003. godine jer im, uz krah modela S i novu tragediju na cestama, sada prijeti bankrot.
Piše: D.S.
Bravo Zorane, dobar zaključak, autopilot kriv za samo dvije smrti u dvije godine, a za to vrijeme su vozači usmrtili tisuće ljudi. Ali eto treba odmah uništiti Teslu.
Eh da je tako pravde i za milijun Iračana ubijenih direktno i indirektno od strane američke vojne industrija. Pa da i one bankrotiraju.
Dobro je Staljin rekao smrt jednog čovjeka je tragedija, a smrt milijuna je statistika.
Krah Modela S – prvi put sam ovo negde procitao???
Ne kapiram gde ste to iskopali…