Ubrzo nakon što je Amazon predstavio svoj prvi Kindle Fire tablet na internetu su se pojavile glasine je sljedeći korak ove kompanije razvoj Kindle pametnog telefona, no iako je od tada prošlo više od godinu dana, Amazon još nije predstavio svoj smartphone. No, novinari Wall Street Journala kažu da u Amazonu nisu odustali od telefona, već da trenutno razvijaju najmanje dva pametna telefona, a rade i na uređaju za streaming glazbe. Jedan od ta dva modela navodno je napredni smartphone koji bi na tržištu trebao konkurirati najjačim modelima poput iPhonea, Galaxyja S4 i HTC-ova modela One, a njegov najjači adut u odnosu na te uređaje trebao bi biti ekran na kojem će se prikazivati 3D sadržaj, s tim da korisnicima neće biti potrebne dodatne naočale za 3D.
Prema nekima neimenovanim izvorima upoznatim s razvojem ovog telefona, Amazon će u njemu koristiti tehnologiju za praćenje pogleda te bi slika na trebala izgledati kao da lebdi iznad ekrana i na taj će način stvarati 3D efekt, dok b korisnici sadržajem na telefonu trebali upravljati pogledom, no neke detaljnije informacije oko ove tehnologije ipak nisu objavljene. Amazon će na tržištu pametnih telefona vjerojatno koristiti sličnu strategiju koju je koristio sa svojim Kindle Fire tabletima – kako bi što bolje konkurirali iPadu i drugim Android tabletima, ova se kompanija odlučila prodavati svoje tablete po pristupačnoj cijeni (od 159 dolara za sedam inčni model do 269 dolara za 8,9 inčni model koji na tržištu konkurira iPadu koji je puno skuplji) pa sličnu taktiku možemo očekivati i s pametnim telefona. S obzirom na visoke cijene telefona, korisnici bi sigurno cijenili jeftiniji telefon koji će imati napredne mogućnosti. Novi uređaji ove kompanije na tržištu bi se trebali pojaviti tijekom sljedeći nekoliko mjeseci, ali na WSJ-u upozoravaju da uvijek postoji mogućnost da kompanija na kraju ipak odustane od nekih projekata (zbog financija, nezadovoljavajućih performansi i slično).
Kao i u slučaju Kindle Fire tableta, Amazonov cilj nije zarada od prodaje samog hardvera, već žele da se što veći broj ljudi koristi njihove usluge (prodaja putem e-trgovine, audio i video servisi), a ako koriste njihove tablete i telefone Amazon će dobiti dodatne informacije o tim korisnicima (stranice kojima surfaju, mjesta koja posjećuju, aplikacije koje skidaju i slično) i na temelju tih informacija davati im preporuke za online kupovinu, a Kindle telefon za ovu bi kompaniju otvorio nove mogućnosti na tržištu mobilnog plaćanja.