PočetnaElektrična vozilaElektrični automobili koje želimo vidjeti u 2021. godini!

Električni automobili koje želimo vidjeti u 2021. godini!


Benzin je možda pojeftinio, budućnost je možda neizvjesna, ali proizvođači automobila širom svijeta počeli su slijediti Teslu i polako, ali sigurno bacili su se u pothvat proizvodnje električnih automobila.

Iako smo tijekom godina vidjeli da električna vozila stižu od proizvođača poput GM-a i Nissana, u ovoj ćemo godini vidjeti mnoge nove, dosad neviđene brendove. Koje električne automobile želimo vidjeti u ovoj godini, pročitajte u nastavku.

 

Mustang Mach-E

Mustang Mach-E

S modelom Mach-E, Ford se baca u proizvodnju električne verzije svog Mustanga. Crossover će imati četvero vrata; prvi Mustang takve vrste, zajedno s prostorom za opremu i namirnice. To ne znači da je najnoviji Mustang biti ”dobar dečko:” odlučite se za Performance Edition Mach-E će moći će ići 60 kilometara na sat brže od Porschea 911 GTS.

No bit će dobar i na duge staze: model s baterijom proširenog dometa i pogonom na stražnje kotače prijeći će najmanje 300 kilometara s jednim punjenjem, što je slično Teslinom nadolazećem kompaktnom crossoveru Model Y. Što se tiče izgleda, Mach-E ima povišeni profil sličan SUV-u, ali još uvijek posjeduje neke prepoznatljive dizajnerske pokazatelje Mustanga: dugačku haubu, trodijelna stražnja svjetla, visoke lopatice i onu poznatu oznaku ponija sprijeda. Početna cijena trebala bi mu biti 43.895 eura.

 

GMC Hummer EV SUT

GMC Hummer EV SUT

U jednom od najnevjerojatnijih preokreta u povijesti automobila, vratio se Hummer; marka poznata po militarističkim SUV-ima koji troše nenormalno puno benzina i koje je nakon 2010. godine jednostavno nestao. Barem smo tako mislili. U svojoj sljedećoj inkarnaciji, Hummer, koji je sada pod GMC-om, postat će potpuno električan, sa snažnim parom zelenih vozila: jednim SUV-om, jednim kamionetom, od kojih će svaki u ponudi imati do tri motora, do 1.000 konjskih snaga i dometom do čak 643 kilometra.

Uklonjivi krovni paneli, brzo punjenje i terenske mogućnosti trebali bi biti privlačan paket za ovaj automobil. A onima koji su još uvijek ”na vagi” što se kupovine ovakvih automobila tiče, možda će LeBron James pomoći u promjeni mišljenja. Novi Hummer bit će najavljeni kasnije ove jeseni, što znači da bi trebali biti proizvedeni tek iduće godine.

 

tesla Cybertruck

Tesla Cybertruck

Za ovakva neobična vremena, koja nas po mnogočemu podsjećaju na događanja iz nekog futurističkog, znanstveno-fantastičnog filma, možda nijedno drugo vozilo ne odgovara trenutku kao Teslin retro-futuristički stroj koji izgleda kao da je došao iz svemira. ”Odjeven” u nehrđajući čelik otporan na udubljenja i s nizom ekstremnih kutova, ovaj automobil više sliči na neko vozilo iz Pobješnjelog Maxa, nego iz stvarnog života.

Na predstavljanju vozila prošle godine u studenom, izvršni direktor Elon Musk rekao je da mu je cilj izgraditi “stvarno čvrst, a ne lažno čvrst” kamion; kako bi to dokazao, nastavio je ulagati novac u prototip, a njegov je tim nastavio s nizom ispitivanja izdržljivosti, koji su uključivali i korištenje čelične kugle, ne bi li se na što bolji način utvrdila izdržljivost ovog automobila iz budućnosti.

Musk i njegovi suradnici tvrde da će  plug-in pickup, koji će se izrađivati u Teslinoj tvornici u Austinu, pokretati do tri elektromotora i da će zbog toga, sa sva tri motora, moći imati domet do oko 800 kilometara. Bilo kako bilo, ovo zvuči impresivno, a takva će mu biti i cijena: 39.900 eura za model s jednim motorom do 69.900 eura za model s tri motora.

 

Polestar 2

Polestar 2

Kada se na tržištu pojavi ove jeseni, ovaj petosjed će se u poljskom i švedskom stilu boriti s Teslinim Modelom 3. Radi se o drugom modelu, od novog izvedbenog kraka Volva (drugi, 1, je hibridni plinsko-električni), u kojem zeleni pogonski sklop sadrži mnoštvo dizajnerskih elemenata koji ”razmišljaju unaprijed.”

Razmislite: ogledala bez okvira i veganska interijerska tkanina lakša od kože dizajnirana kako bi oponašala trajnost ronilačkog odijela. Par elektromotora radi s 27-modulnim litij-ionskim baterijama, kako bi pružio impresivnih 402 konjske snage i domet do 442 kilometra. Novi, vegansko-orijentirani električni model bit će dostupan po cijeni od oko 60.000 eura.

 

Nissan Ariya

Nissan Ariya

Prije deset godina Nissan je predstavio Leaf EV, skromni, pomalo ”štreberski-orijentirani” hit čija je prodaja dosegla brojku od gotovo pola milijuna. Krajem 2021. godine tvrtka nam priprema Ariyu, stilski prihvatljiviji automobil bez emisija plinova. Crossover s pet putnika odlikuje se iznenađujuće agresivnim izgledom, s malom, konkavnom površinom i kotačima gurnutim u same kutove.

Unutra ćete pronaći izuzetno minimalističku kabinu s niskim, ravnim podom. Sve će to odisati dojmovima, zbog kojih Nissan govori da unutrašnjost ovog automobila podsjeća na unutrašnjost dnevne sobe. Proizvođač automobila tvrdi da će Ariya s jednim punjenjem moći prijeći i do 300 kilometara, što je stavlja na zapanjujuću udaljenost od Teslinog modela Y. Cijena bi se trebala kretati od 40.000 eura.

 

Mercedes Benz EQC

Mercedes Benz EQC

Benz ulazi u potpuno električno polje sa svojim novim, crossoverom s pet sjedala, a rezultat toga bit će predvidiv: radit će se o još jednom luksuznom Mercedesu koji neće razočarati. Ništa u vezi stroja od 402 konjske snage ne govori da se radi o električnom automobilu, dizajn će biti klasično ”mercedesovski,” što znači lijep i otmjen, baš onako kako smo naviknuli.

Ispod te klasično zgodne vanjštine bit će sve performanse koje biste očekivali za jedan ovakav ”premium” automobil: dva motora omogućit će EQC-u postizanje brzine od 100 kilometara na sat za manje od 5 sekundi, a s jednim punjenjem baterije, automobil će moći prijeći  321 kilometar. Cijena zasad nije poznata, ali prema svemu sudeći, bit će onakva na kakvu smo naviknuli kod prvoklasnih, Mercedesovih automobila: vrlo izdašna.

 

Volkswagen ID.4

Volkswagen ID.4

VW ulaže jako puno toga na električna vozila. Neke od novih ideja VW-a odnose se na maleni autobus pogonjen na baterije, ID.Buzz, kojim kao da se želi signalizirati povratak u vrijeme ”djece cvijeća,” odnosno u šezdesete godine proteklog stoljeća.

Ali prije nego što dobijemo maleni autobus na električno pogon, dobit ćemo ID.4; zakrivljeni, kompaktni crossover s pet sjedala koji bi trebao stići krajem ove kalendarske godine, s očekivanim dometom od oko 402 kilometra na jednom punjenju. Pretpostavlja se da će cijena Volkswagenovog električnog automobila iznositi oko 40.000 eura.

 

Volvo XC40 Recharge

Volvo XC40 Recharge

Šveđani također ove godine postaju sve ”zeleniji.” To se možda najbolje vidi iz njihovog, novog plug-ina, koji je zapravo ispolirana verzija crossovera XC40. Poput konvencionalnog XC40 koji je pogonjen na benzinski pogon, Recharge ima pametnu, elegantnu unutrašnjost s puno prostora za pohranu, unatoč tomu što vozilo ostavlja kompaktan dojam.

Volvo tvrdi da bi njegova baterija od 78 kWh trebala omogućiti domet od oko 321 kilometar po punjenju, a da bi njegovih 408 konjskih snaga trebalo pružiti obilje snage i moći. Hoće li ovaj model Volvu omogućiti krađu kupaca Teslinog Modela Y? To ćemo vidjeti nakon što XC40  Recharge stigne na tržište, što bi se trebalo dogoditi u nastavku ove godine. Početna cijena ovog automobila trebala bi biti oko 50.000 eura.

 

Audi e-tron GT

Audi e-tron GT

Ako se model e-tron GT ne udalji previše od svog dostupnog koncepta, Audi bi sljedeće godine trebao imati hit: elegantnu, električnu limuzinu s puno snage i stila. Iza pojednostavljene karoserije stoji arhitektura koju ovaj model dijeli s Porscheom Taycan EV.

S 590 konjskih snaga, dvomotorni GT trebao bi za samo tri sekunde postići brzinu od 100 kilometara na sta, a poput Taycana njegovu će bateriju biti moguće napuniti do 80 posto za samo 20 minuta, što je toliko impresivno da je nestvarno. No svi ti luksuzi i mogućnosti dolaze po cijeni. Naime, kupci će za ovaj automobil trebati izdvojiti 100.000 eura. No, kako to obično biva s Audijem, oni tko izdvoje ovakav novac, moći će biti mirni, jer će znati da su dobili odličan omjer uloženog i dobivenog.

 

Hyundai Ioniq

Hyundai IONIQ Electric

Korejski proizvođač automobila povlači također poteze i u EV segmentu. Predvođen tihim uspjehom svoje potpuno električne IONIQ Electric limuzine, Hyundai je osmislio svoj novi IONIQ hatchback. IONIQ e dolaziti u dvije verzije: hibridnoj verziji i u verziji koja će biti pogonjena na benzin.

Hibridno model, koji je sada dostupan, nudi domet do oko 273 kilometra s jednim punjenjem i ima sve značajke koje biste očekivali s obzirom na njegov cjenovni raspon od 30.000 eura: mogućnosti brzog punjenja i pomoć pri vožnji. Hyundai je nedavno najavio da će IONIQ postati njihov pod-brend te da južnokorejska tvrtka planira osmisliti još najmanje tri električna automobila, uključujući srednji crossover, limuzinu i veliki SUV. Sva tri automobila bismo na tržištu trebali vidjeti u ovoj i do početka iduće godine.

 

BMW iNext

BMW iNext

BMW nikako nije želio biti izostavljen i zaboravljen ni u električnom segmentu. S obzirom na to, od ove će godine BMW proizvoditi snažni, kompaktni električni SUV koji će biti čisti dodatak s mnoštvom autonomnih značajki. Zasad jedini dostupni detalji potječu iz konceptnog obrasca, ali BMW tvrdi da će iNext omogućiti vozaču izbor između ”poboljšanog” i ”pojednostavljenog” načina rada.

To znači da će vozači ovog automobila moći voziti automobil ili ako to žele, moći će se opustiti, prepustiti vožnji i uživati u automatskoj vožnji. Što se interijera automobila tiče, izgleda da će unutrašnjost biti vrlo prozračna i prostrana, ponovno nalik dnevnoj sobi, što znači da će biti idealna za opuštanje od napornog dana. Cijena BMW-ovog iNext modela zasad još uvijek nije poznata.

Piše: I.H.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular