HTC je kompanija koja je do prije nekoliko godina imala itekako zapaženu ulogu na tržištu pametnih telefona, ali su nekako posustali za konkurencijom u posljednjem periodu. Činjenica je da manje atraktivni brendovi moraju puno ulagati u razvoj inovacija žele li opstati na tržištu, a razvoj inovacija veliki je potrošač novaca kompanije. Iako HTC-u ne cvjetaju ruže posljednjih mjeseci i godina, čini se kako su u kompaniji odlučili vratiti “staru slavu” na području pametnih telefona – a u tome bi im zasigurno pomogao i patent koji je nedavno prihvaćen od strane Svjetskog ureda za intelektualno vlasništvo.
HTC je još krajem 2019. godine podnio zahtjev za patentom Svjetskom uredu za intelektualno vlasništvo (WIPO). No, informacije o patentu u javnost su dospjele tek prije nešto više od mjesec dana. Prema nacrtima koji su se pojavili u svjetskim medijima, HTC planira razviti inovativni preklopni telefon savitljiva zaslona – koji će se svojim funkcioniranjem razlikovati od do sada viđenih koncepata na tržištu. Konkretno, za razliku od ostalih proizvođača, HTC je odlučio kako će prilikom preklapanja zaslon uređaja biti s vanjske strane.
Patent koji je HTC zaštitio uglavnom se odnosi na mehanizam preklapanja, dok se iz samog patenta ne može saznati ništa više detalja o samom funkcioniranju uređaja. Na središnjem dijelu pametnog telefona trebao bi se nalaziti kružni mehanizam koji će omogućavati preklapanje uređaja – tako da zaslon ostane s vanjske strane. Iako je to svojevrsna novost na tržištu pametnih telefona (neki proizvođači već nude nešto slično prikazanome), činjenica je da će mnogi korisnici možda odustati od kupnje zbog velike mogućnosti oštećivanja savitljivog ekrana. Naime, kada će uređaj biti van funkcije, zaslon će se nalaziti s vanjske strane – što povećava šansu za oštećenje istog.
Planovi HTC-a su veliki i planiraju se vratiti u pozitivu na području pametnih telefona do kraja 2025. godine. Iako ovaj telefon izgleda ambiciozno pitanje je hoće li se HTC odlučiti na njegovu proizvodnju. Ako se odluči, ovaj bi uređaj (ako bude cjenovno pristupačan) mogao biti zadužen za vraćanje određenog dijela popularnosti HTC brendu.
Piše: M.Ž.