PočetnaSoftverPosao i financijeMS Office 365 (2016): nove poslovne značajke

MS Office 365 (2016): nove poslovne značajke


Najnovija web inačica Microsoft Office 365 paketa je dobila nove mogućnosti koje olakšavaju i povećavaju produktivnost. Microsoft tvrdi da će vam nove ekstenzije pomoći da učinite više, brže i lakše izravno iz Office-a. Donosimo prikaz dodataka koji će vam pomoći da budete učinkovitiji.

 

MS Office 365 (2016): Ekstenzije

Jedna od najzanimljivijih novih značajki je sposobnost za programere da kreiraju ekstenzije – male programe koji rade zajedno sa Office – kako biste postigli više koristeći manje aplikacija.

Microsoft je demonstrirao novu funkcionalnost pokazavši neke ekstenzije za Outlook, aplikaciju za e-poštu i kalendar. Na primjer, Uber aplikacija će vam postaviti podsjetnik da rezervirate taksi izravno u vaš Outlook kalendar.

MS Office 365 (2016) Ekstenzija za uber

 

Kada dođe vrijeme automatski će vas podsjetiti preko obavijesti na radnoj površini i dobit ćete mogućnost da rezervirate vožnju jednim klikom, a ekstenzija može čak i automatski naći vrijeme i odredište iz odgovarajućih poruka iz vašeg inbox-a.

Također ćete dobiti mogućnost slanja novca izravno iz inbox-a preko PayPal ekstenzije i slaganja rasporeda za kasniju isporuku preko Boomerang ekstenzije.

MS Office 365 (2016) Ekstenzija za paypal

 

Također su planirane ekstenzije i za druge Office aplikacije, kao što je DocuSign za Word, koja pruža sigurni autentifikacijski panel u kojem možete digitalno potpisati dokumente, ili PicHit.me library slika za PowerPoint, koja vam daje pristup velikoj online foto knjižnici da kreirate vizualno upečatljive prezentacije.

 

MS Office 365 (2016): Sigurnosne značajke

Microsoft također pojačava sigurnosne opcije za Office 2016 aplikacije. To uključuje uvođenje funkcionalnosti za zaštitu od gubitka podataka (DLP) u Word, Excel i PowerPoint. DLP omogućuje postavljanje parametara na Office dokumente, čime se osigurava da korisnici ne pošalju povjerljive podatke izvan mreže tvrtke.

Još jedna značajna nova sigurnosna značajka je sa dvostrukim faktorom autentifikacije korisnika za Outlook koja osigurava da samo vi možete pristupiti pristigloj pošti.

 

Insights za Office

Novi Insights za Office vam može pomoći da poboljšate vaše dokumente donoseći vanjske izvore izravno u Microsoft Word. Prilikom pregleda dokumenta možete istaknuti riječi kako bi odmah pristupili resursima kao što su slike, definicije i druge reference na sidebar-u. Značajku donosi Bing, Microsoftova tražilica.

 

Univerzalne Office aplikacije

Univerzalne Office aplikacije

Microsoft želi izbrisati razlike između Windows 10 mobilnih uređaja i desktop računala, tako da tvrtka priprema novu “univerzalnu” inačicu Office 2016 koja će se predstaviti zajedno sa desktop inačicom. Univerzalne aplikacije su optimizirane za touch i imaju skalirajuće sučelje. To znači da će raditi jednako dobro na desktop radnom stroju, na tabletu i čak na vašem smartfonu.

 

Podrška za Chromebook

Office 2016 je sada dostupan na Chromebook uređajima, sa nekim napomenama. Prva stvar koju trebate znati je da Google ažurira Chrome OS operativni sustav kako bi omogućio da instalirate i pokrenete Android aplikacije na svim Chromebook uređajima – a to uključuje i Android inačice Office 365 aplikacija kao što su Word, Excel i PowerPoint.

Imajte na umu da se značajka polako uvodi na određena Chromebook računala, tako da je još uvijek ne podržavaju svi sustavi. Osim toga, morat ćete biti Office 365 pretplatnik da biste mogli kreirati, uređivati ili printati dokumente kada koristite Office 365 aplikacije na Chromebook-u. Oni koji nisu pretplatnici će i dalje moći gledati Office dokumente pomoću aplikacije.

 

Integrirani grupni chat

Ako već koristite Microsoft Office 365 svakodnevne poslove, zašto da koristite neku drugu aplikaciju za komunikaciju sa svojim timom? To je pitanje koje Microsoft postavlja uvođenjem Teams chat aplikacije koja treba da bude integrirana u Office 365 i zamjeni slične aplikacije poput Slack i HipChat.

Microsoft-Teams-chat

 

Čak ima i neke značajke koje nećete naći u tim aplikacijama, uključujući threaded chat, integriranu Office suradnju na dokumentima, kao i video chat za više osoba. Značajka je planirana za predstavljanje u prvom kvartalu 2017. godine.

 

Alati za baze podataka

Microsft također planira dodati Access – svoj osobni softver za kreiranje baze podataka u Office 365 Business i Business Premium inačice. Aplikacija je već bila dostupna u nekim drugim Office 365 paketima, uključujući ProPlus. Ažuriranje će omogućiti vlasnicima malih tvrtki da koriste softver kao dio svoje postojeće pretplate.

 

Kolaboracijsko uređivanje u PowerPoint

Sada ćete moći uređivati prezentacije u suradnji sa ostalim članovima svog tima. Nova značajka će vam dozvoliti da vidite što drugi pišu i mijenjaju u realnom vremenu. Značajka je već dostupna u Wordu, ali ovo je prvi put da će uređivanje u realnom vremenu biti dostupno u PowerPoint aplikaciji kao dio sustava Office 365.

 

Obavijesti za Word, Excel i PowerPoint Mobile

Evo još jedan lijep alat za timski rad: nova nadogradnja donosi obavijesti na vašem smartfonu ili tabletu kada god postoji aktivnost u zajedničkom dokumentu. Također ćete biti obaviješteni kada se ti dokumenti dijele sa drugima. To će vam pomoći da ostanete u toku sa napretkom timskih projekata.

 

Pronađite dijeljene dokumente

Osim toga, bit ćete u mogućnosti sortirati dokumente da odredite dijeljene datoteke kojima više članova tima ima pristup. Na taj način možete jednostavno sortirati osobne dokumente iz grupnih projekata.

Piše: A.P.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular