Yahoo je upravo lansirao novi Mail servis. Zapravo, radi se o unaprijeđenoj verziji sustava koji se zadnji puta kompletno mijenjao 2012. godine. Kao treći najveći e-mail servis na webu, sada su dobili priliku da se redizajnom korisnicima iskupe za brojna hakiranja koja su gotovo uništila sustav tijekom posljednjih nekoliko godina.
Novo sučelje predstavilo je brojne, modernije opcije i mogućnost detaljnog pretraživanja sadržaja. Kontaktima se sada mogu dodati datumi i ključne riječi, pa je selekcija dolazne pošte puno lakša i jednostavnija. Korisnici su također dobili mogućnost mijenjanja pozadine te personalizirani dizajn.
Izgled novog Yahoo Maila. Podsjeća li vas na neko drugo mail sučelje?
Međutim, vrlo su se rano pojavili komentari koji uspoređuju sličnost Yahoo Maila i Gmaila, tvrdeći da je Yahoo zapravo „ukrao“ Googleovo sučelje. Povratne informacije zasad su dosta negativne – dok manji broj korisnika jedva čeka isprobati novi sustav, većina koja se već prije susretala s njihovim mailom, ni ne pomišlja o prijavljivanju na obnovljeni servis.
Posebno sučelje “Views” u kojem možete dodavati fotografije i dokumente želi konkurirati Google Disku
U prilog im definitivno ne idu ni cijene profesionalnih sustava. Za Yahoo Mail Pro uslugu na osobnom računalu korisnik bi trebao izdvojiti 35 dolara godišnje, a cijena za mobilnu verziju iznosi 10 dolara godišnje. Što time dobivate? Yahoo će vam prestati prikazivati reklame na mailu. Sve u svemu, tvrtka novim, skromnim proizvodom nije impresionirala, a ostaje vidjeti hoće li se negativni komentari nastaviti redati na društvenim mrežama.
Predstavljanje novog Yahoo Maila možete pogledati ovdje:
Piš: D.S.