Veliki broj korisnika u kontekstu Microsoft Office paketa u pravilu se radije odlučuje na verziju koja trajno ostaje na računalu i ne traži pretplatu.
Pretplata možda izgleda privlačno zbog niskih mjesečnih iznosa, no dugoročno se mnogima to ne isplati kad se samo sjetimo koliko korisnika još uvijek „vuče“ stare verzije Officea od prije 10 i više godina.
Iako stalno postoji bojazan da će Microsoft za sve Office verzije uvesti pretplatu, Office 2024 izašao je 1. listopada i za njega pretplata nije potrebna.
Office 2024 za široki spektar korisnika
Na Microsoft 365 blogu objavljeno je da je od 1. listopada na tržištu dostupan Office 2024. Za razliku od Microsofta 365, ova verzija Officea traži samo jedno plaćanje i nakon toga ga se može neograničeno koristiti bez plaćanja ikakvih dodatnih naknada ili pretplata.
Naravno, Office 2024 ima rok trajanja unutar kojeg se dobivaju nove značajke, no nakon toga korisnici ga slobodno mogu koristiti bez nužnosti nadogradnje.
Postoje dvije varijante Officea 2024 na tržištu:
- Office Home 2024 po cijeni od 149.99 dolara – sadrži Word, Excel, PowerPoint i OneNote za jedan PC ili Mac.
- Office Home & Business 2024 po cijeni od 249.99 dolara – sadrži Word, Excel, PowerPoint, OneNote i Outlook za jedan PC ili Mac.
Dodatne informacije
Vrlo važna informacija je da Office 2024 u obje varijante radi na Windowsima 10 i Windowsima 11 te zadnjim trima verzijama macOS-a. Na ostalim verzijama operativnih sustava on neće raditi.
Za korištenja obje varijante Officea 2024 potrebni su Microsoft korisnički račun te internet veza.
Dodatne informacije o Office Home 2024 paketu možete dobiti na sljedećoj poveznici.
Ako vas ipak zanima Office Home & Business 2024 paket, sve potrebne informacije dostupne su na sljedećoj poveznici.
Kao što smo u uvodu naveli, Microsoft i dalje ima u ponudi Office pakete koji traže samo jednokratno plaćanje i nakon toga su u trajnom vlasništvu te ih korisnik može koristiti bez ograničenja.
Uvijek se znaju čuti komentari kako će Microsoft i takve vrste paketa ubuduće prebaciti na model pretplate, no veliki broj korisnika ipak više preferira jednokratnu kupnju i zbog toga je teško očekivati da će doći do tako velike promjene u kontekstu plasmana proizvoda na tržište.
Ervin Mičetić