PočetnaSoftverKorisniNajbolje “to do” aplikacije za Windowse i MacOS

Najbolje “to do” aplikacije za Windowse i MacOS


U današnjem užurbanom svijetu, biti organiziran je ključ uspjeha. Bilo da ste student, profesionalac ili osoba koja upravlja s više projekata, aplikacije za organiziranje zadataka (engl. “to do” applications) mogu vam pomoći da postavite prioritete i poboljšate produktivnost.

Za korisnike Windowsa i Maca postoji mnoštvo opcija koje nude niz značajki za različite potrebe. U nastavku donosimo pregled 7 najboljih aplikacija za organizaciju zadataka, njihove ključne značajke i prednosti kako biste lakše odlučili koja odgovara vašem načinu rada. Definitivno vas potičemo da isprobate više aplikacija ako vam jedna ne odgovara. Naći ćete onu koja će vam najbolje služiti u svakodnevnom radu.

1. Microsoft To Do

Microsoft To Do je besplatna, jednostavna i intuitivna aplikacija za upravljanje zadacima koja se neprimjetno integrira s Microsoftovim ekosustavom. Dostupna je i za Windows i za Mac te se lako sinkronizira s Outlookom, omogućujući stvaranje zadataka izravno iz e-mailova.

Prilagodljivi popisi i funkcija pametnih prijedloga pomažu vam da ostanete organizirani, a mogućnost postavljanja ponavljajućih zadataka osigurava da vam ništa ne promakne. Funkcija “My Day” omogućuje vam da se usredotočite na dnevne prioritete odabirom zadataka s glavne liste. Microsoft To Do je savršeno rješenje za one koji traže pouzdanu, jednostavnu aplikaciju koja se dobro integrira s ostalim Microsoftovim proizvodima.

Credit: Microsoft

2. Todoist

Todoist je jedna od najpopularnijih aplikacija za popis zadataka, poznata po svom čistom dizajnu i moćnim značajkama. Dostupna za Windows i Mac, Todoist nudi minimalističko sučelje koje skriva bogatstvo funkcionalnosti, uključujući ponavljajuće zadatke, kategorizaciju projekata i razine prioriteta.

Jedna od izvanrednih značajki je unos prirodnim jezikom, što omogućuje brzo dodavanje zadataka tipkanjem fraza poput “Pošalji izvještaj sutra u 15:00.” Todoist također podržava kolaboraciju (suradnju), pa možete dijeliti projekte i zadatke s drugima, što ga čini idealnim izborom za (manje) timove. Besplatna verzija je vrlo funkcionalna, dok premium opcije otključavaju napredne značajke poput podsjetnika i praćenja produktivnosti.

Credit: Todoist

3. TickTick

TickTick nudi robusno i bogato iskustvo upravljanja zadacima za korisnike Windowsa i Maca. Osim osnovnih funkcija popisa zadataka, TickTick pruža značajke poput ugrađenog Pomodoro timera, kalendarskog prikaza i praćenja navika, čineći ga više od samo aplikacije za zadatke. Intuitivan dizajn olakšava stvaranje, prioritetizaciju i praćenje zadataka, a možete surađivati s drugima dijeleći popise i dodjeljujući zadatke.

Jedna od najcjenjenijih značajki TickTicka je sinkronizacija između uređaja, koja osigurava da su vaši zadaci uvijek ažurirani bez obzira na to gdje radite. Besplatna verzija je vrlo funkcionalna, dok premium verzija otključava dodatne prilagodbe i značajke za povećanje produktivnosti.

Credit: TickTick

4. Things 3

Things 3 je nagrađivana aplikacija za upravljanje zadacima ekskluzivna za Apple korisnike, što je čini izvrsnim izborom za Mac korisnike. Pruža elegantan, korisnički prijazan dizajn koji se fokusira na jednostavnost i preglednost. Things 3 vam pomaže organizirati zadatke u područja, projekte ili ciljeve, olakšavajući upravljanje dugoročnim ciljevima uz svakodnevne zadatke.

Intuitivno sučelje i moćne značajke rasporeda omogućuju korisnicima brzo stvaranje, modificiranje i postavljanje prioriteta zadataka. Iako ne postoji besplatna verzija, Things 3 vrijedi svaki euro za one koji cijene lijepo dizajniranu, intuitivnu i moćnu aplikaciju za produktivnost na Macu (op.a. i na drugim Apple uređajima).

Credit: culturedcode / Things 3

5. OmniFocus

OmniFocus je premium aplikacija za upravljanje zadacima dizajnirana posebno za Mac i iOS korisnike koji prate metodologiju Getting Things Done (GTD). S bogatim setom značajki, OmniFocus nudi neusporedivu fleksibilnost za upravljanje složenim projektima. Korisnici mogu organizirati zadatke u projekte i podzadatke, dodjeljivati kontekste i postavljati prilagođene perspektive za pregled zadataka iz “različitih kutova”.

Iako aplikacija ima ‘solidnu krivulju učenja’, idealna je za one kojima je potreban moćan alat za upravljanje složenim projektima. Aplikacija se sinkronizira između Appleovih uređaja, osiguravajući da uvijek budete svjesni svojih zadataka. Iako je aplikacija skupa, OmniFocus je visoko cijenjen zbog svoje dubine i preciznosti, pogotovo za IT profesionalce.

Credit: Omnigroup

6. Any.do

Any.do je svestrana aplikacija za izradu popisa i upravljanje zadacima dostupna na Windowsima i Macu, poznata po svom intuitivnom dizajnu i kompatibilnosti između platformi. Nudi sučelje s “povlačenjem i ispuštanjem” (engl. drag and drop) za zadatke, podsjetnike i popise, što organizaciju čini jednostavnom. Jedna od izvanrednih značajki Any.do-a je integracija s kalendarima, omogućujući vam upravljanje zadacima i sastancima na jednom mjestu.

Također podržava unos zadataka glasom, što olakšava dodavanje zadataka u pokretu. Bilo da planirate osobne zadatke ili upravljate timskim projektima, kolaboracijske značajke Any.do-a čine ga fleksibilnim rješenjem za različite potrebe. Besplatna verzija nudi mnogo, dok premium verzija dodaje značajke poput naprednih ponavljajućih zadataka i podsjetnika temeljenih na lokaciji.

Credit: Any.do

7. Trello

Trello je vizualni alat za upravljanje projektima koji također može služiti kao učinkovit popis zadataka. Dostupan i za Windows i za Mac, Trello organizira zadatke u ploče i kartice, omogućujući korisnicima lako praćenje projekata i zadataka na prvi pogled. Svaka kartica može sadržavati detaljne informacije, uključujući popise, rokove, privitke i komentare, što Trello čini posebno korisnim za timove.

Njegovo sučelje s “povlačenjem i ispuštanjem” te prilagodljivi “radni tokovi” čine Trello vrlo prilagodljivim različitim stilovima upravljanja projektima. Iako je besplatna verzija vrlo funkcionalna, plaćeni planovi otključavaju dodatne integracije i napredne značajke automatizacije.

Credit: Trello

Svaka od ovih aplikacija nudi jedinstvene značajke prilagođene različitim potrebama korisnika, bilo da vam je potrebna jednostavna organizacija zadataka, suradnja na projektima ili napredni alati za produktivnost.

Ovisno o vašem načinu rada i preferencijama, bilo koja od ovih opcija može vam pomoći da ostanete organizirani, povećate produktivnost i osigurate glatko odvijanje projekata. Bilo da koristite Windows ili Mac, ove aplikacije vrijedi istražiti kako biste pronašli onu koja najbolje odgovara vašim potrebama za produktivnost.

 

Piše: Boris Plavljanić


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular