PočetnaOstaloZanimljivostiX (Twitter) tuži oglašivače zbog navodnog bojkota

X (Twitter) tuži oglašivače zbog navodnog bojkota


X, bivši Twitter, tuži nekoliko velikih oglašivača, uključujući Mars, Unilever i CVS Health. Ova akcija je dio anti-monopolske tužbe protiv Globalnog saveza za odgovorne medije (GARM), kako je najavila izvršna direktorica Linda Yaccarino u otvorenom pismu.

Yaccarino tvrdi da su ti oglašivači sudjelovali u “nezakonitom bojkotu” X-a. Točnije, ona tvrdi kako je ovaj bojkot imao za cilj naštetiti raznolikoj korisničkoj bazi platforme, koja uključuje ljubitelje sporta, igrače, novinare, aktiviste, roditelje i različite vrste vođa. GARM, dio Svjetske federacije oglašivača, stvoren je za postavljanje sigurnosnih smjernica za online oglašavanje. U tužbi se navodi da su GARM i druge grupe surađivale kako bi onemogućile da X prihoduje više milijardi dolara koje je trebao zaraditi od oglasa.

Ovo nije prva tužba koju je X pokrenuo zbog problema s oglašivačima. Tvrtka je prethodno tužila Centar za suzbijanje digitalne mržnje (CCDH), nakon što je grupa objavila istraživanje u kojem kritizira X jer nije uklonio objave u kojima se navodno propagira mržnja. Tužba je odbačena, a sudac je izjavio da je X pokušavao “kazniti” grupu. Elon Musk, vlasnik X-a, podijelio je svoju frustraciju u nedavnoj objavi, rekavši: ”Pokušavali smo biti pristojni dvije godine i dobili smo samo prazne riječi. Ovo je sada rat”.

Mislim da ova tužba pokazuje koliko je platformama poput X teško upravljati mnogim stvarima, uključujući i nešto što se danas definira kao sloboda govora i izražavanja i koliko je pritom teško usrećiti oglašivače. Kako stvari stoje, X čeka teška bitka, koja bi mogla utjecati na način na koji oglasi funkcioniraju na društvenim mrežama. Kako će ovo sve zajedno završiti, vrijeme će pokazati.

Alan Milić


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular