PočetnaOstaloZanimljivostiTwitter kreće u rat protiv Facebooka

Twitter kreće u rat protiv Facebooka


Nakon “patentnih ratova” i brojnih međusobnih tužbi zbog kopiranja i neovlaštenog korištenja licenci u čijem su središtu Apple i Samsung, čini se da su započeli i, kako ih nazivaju na stranici All Things D – “foto ratovi” između društvenih mreža. Kako bi popularizirali vlastitu platformu, iz Instagrama su objavili kako se fotografije s ove društvene mreže više neće prikazivati na Twitteru – na kojemu su milijuni korisnika dijelili fotografije s Instagrama, već će ih korisnici moći pregledavati na nekim drugim mrežama (naravno na Facebooku i npr. Tumblru) i na interntskoj stranici Instagrama.

S obzirom da je Twitter najveći konkurent Facebooku koji je vlasnik Instagrama, na ovoj stranici kažu da je, s poslovnog aspekta, ovo sasvim logičan potez i udar na konkurenciju. No, u Twitteru su odavno postali svjesni važnosti dijeljenja fotografija putem pametnih telefona i filtara kakvi se koriste na Instagramu te već neko vrijeme pripremaju opciju uređivanja i uljepšavanja fotografija unutar vlastite mobilne aplikacije. S obzirom na broj korisnika Twitera i popularnost sigurno je da će ovu opciju koristiti milijuni Twitteraša, ali pitanje je hoće li moći konkurirati Instagramu koji je nakon predstavljanja aplikacije za Android i od strane preuzimanja Facebooka za mnoge postao jedna od najpopularnijih aplikacija na pametnim telefonima.

Kako bi popularizirali ovu aplikaciju, Twitter će navodno svoje foto filtre predstaviti već prije Božića jer se upravo u blagdansko vrijeme tijekom božićnih i novogodišnjih blagdana očekuje da će milijuni korisnika dijeliti brojne fotografije blagdanskog slavlja i proslave putem (mobilnih) društvenih mreža. Ako Twitter prije blagdana predstavi opciju dijeljenja i uređivanja fotografija unutar vlastite aplikacije, mogao bi je prihvatiti veliki broj korisnika koji ovu društvenu mrežu koriste već godinama i na njoj imaju velik broj followera – puno veći nego na Instagramu.

S Instagramovim blokiranje objave fotografija na Twitteru te s Twitterovim budućim predstavljanjem filtara i mogućnosti uređivanja fotografija unutar vlastite aplikacije Twitter i Facebook kreću u rat za osvajanje tržište mobilne fotografije.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular