Južnokorejska tvrtka Samsung u četvrtak je na YouTubeu objavila reklamu u kojoj ismijava konkurentski Apple i njihov iPhone. Video traje 60 sekundi i dosad ga je vidjelo više od milijun i pol ljudi.
Tehnološki div iz Kalifornije našao se na meti Samsunga zbog trenda koji se počeo širiti tržištem smartphonea nakon predstavljanja iPhonea X. Naime, Samsungu se ne sviđa njihov izraz u ekranu, odnosno notch, jer su ga sada dizajnom masovno počeli imitirati i drugi proizvođači.
U reklami se pojavljuje žena koja konstantno doživljava probleme sa svojim iPhone uređajem. Posebno se ističe scena gdje otac i sin dijele frizure nalik na popularni notch dizajn. Tim je potezom Samsung zasigurno nasmijao svoje dugogodišnje korisnike, ali i uvrijedio simpatizere iPhonea. Apple je doživio brojne kritike na display o kojem je riječ u reklami, pa ne iznenađuje što Korejci ismijavaju spomenute karakteristike.
Savjet Samsunga glasi “Upgrade to Galaxy”
Kratki video tematizira i ostale probleme s kojima su se susretali korisnici iPhonea tijekom proteklih šest mjeseci. Najznačajniji od njih bilo je usporavanje svih Appleovih pametnih telefona o kojima smo pisali prije nekoliko mjeseci.
Naslov reklame glasi „Samsung Galaxy: Moving On“, što možemo protumačiti kao poruku korisnicima da kupe jedan od Galaxy modela, iako se reklama bavi negativnim karakteristikama njihovih konkurenata, umjesto da se pozabavi vlastitim svojstvima uređaja.
Bilo kako bilo, u svakoj šali ima malo istine, pa bi Apple trebao što prije razmisliti o odgovoru na reklamu i – vlastitim proizvodima. Samsung je, pak, ovog puta pokazao sjajne marketinške vještine, čime će zasigurno pridobiti veliki broj novih simpatizera.
Cijeli video pogledajte ovdje:
Piše: D.S.