Otkako je Nokia prodala svoj dio proizvodnje pametnih telefona Microsoftu, veliki većina poslova i proizvodnje Nokia-e svela se na kartografski, odnosno navigacijski sustav. Njihove Here karte ovih dana plijene veliku pozornost s obzirom na to da je na njihovu adresu stiglo nekoliko kvalitetnih ponuda za kupnju tog dijela Nokia-e. Ako je Nokia spremna prodati gotovo 70 posto svojeg trenutnog poslovanja, postavlja se pitanje da li su činjenice o ponovnom vračanju Nokia-e na tržište pametnih telefona ipak istina?
Here sustav karata je trenutno dosta popularan i nimalo ne čudi što bi ga mnoge kompanije htjele imati u svojoj ovlasti. Za one koji nisu u potpunosti upoznati s Here kartama, važno je spomenuti kako su one u potpunosti besplatne i kako ih je moguće preuzeti na svoj uređaj. S obzirom da preuzimanjem karata više nije potrebna stalna veza na internet, to Here karte svrstava ispred mnogih drugih kompanija gdje nije takav slučaj.
Interes za kartama pokazale su mnoge kompanije, među kojima je puno onih iz auto industrije. Autoindustrija žudi za raznim tehnološkim otkrićima, a veliki dio budućnosti vožnje temeljiti će se upravo na kvalitetno razrađenim kartografskim sustavima i navigaciji. Kako su priopćili iz Nokia-e interes za Here sustavom pokazali su: BMW, Mercedes i Audi. No, pitanje je do koje mjere su spremni ići sa svojim ponudama, mada ne sumnjamo da novaca imaju koliko žele. Kako bi dobili Here u svoje okrilje morat će se boriti sa još jednom kompanijom koja trenutno bilježi sjajan rast. Naime, popularni Uber također je poslao ponudu Nokiji, a ona iznosi vrtoglavih 3 milijardi dolara.
Biti će zanimljivo pratiti ovaj višeboj među kompanijama i teško je prognozirati za koliko će i hoće li uopće Nokia prodati Here nekome. Kao što je već prije spomenuto, Here trenutno odnosi 70 posto djelatnosti Nokia-e i prodajom istog javilo bi se pitanje opstanka Nokia-e.