Da, došlo je i vrijeme kada korisnici interneta više nisu u potrazi za pornografijom. To bi trebalo značiti da ljudi više vode ljubav i da su bliskiji, pa ne moraju tražiti online uratke kako bi zadovoljili svoje potrebe. No, tome nije tako!
Ljudi su u ovim današnjim vremenima udaljeniji no ikad do sada, a internet je postao novo veliko okupljalište masa. Kako to da pornografija nije više najtraženiji pojam na internetu? Pa, odgovor je sasvim jednostavan. S obzirom na to da smo svakim danom sve više udaljeniji jedni od drugih i da smo sve manje fizički aktivni, tražimo prostor gdje bismo mogli vršiti svoje društveno zadovoljavanje. Taj prostor smo i pronašli, a naziva se ‘internet’.
Dakle, nakon svega gore navedenog lako se može zaključiti da je trenutno pojam ‘društvena mreža’ traženiji od pojma ‘pornografija’. Facebook, Twitter, Google+, Pinterest preuzeli su glavnu ulogu na internetu i bacili porn stranice u drugi plan. Hmm, znači li to možda da se sada pornografija razmjenjuje preko Facebooka ili je ipak samo riječ o cjelodnevnoj požudi za komunikacijom s prijateljima na mreži? Ostat ćemo uskraćeni odgovora na ovo pitanje jer ni ja, a ni vi ne znamo što netko preko Facebooka radi. Možda su zbilja ljudi počeli preko Facebook i drugih društvenih mreža razmjenjivati pornografiju, pa im porno stranice više ni ne trebaju.
Utjecaj društvenih mreža na ljude sve je veći, a zanimljivo je i da populacija Facebooka sve više stari. Svakim danom na ovoj mreži ima sve više ljudi iznad 40, 50 pa i 70 godina. Nije ni čudo jer ako nisi na Facebooku, kao da ni ne postojiš. Takvu zaluđenost društvenim mrežama iskorištavaju marketinški stručnjaci koji su shvatili da Facebook mogu iskoristiti kao vrlo kvalitetan marketinški kanal. Kada Facebooku još pridodamo i druge mreže jasno je da se sve više događanja vrši upravo na internetu, a društvene mreže (za sada) us najbolje mjesto za razmjenu informacija i komunikaciju.