Pokemon ludnica polako se stišava i čini se kako počinjemo zaboravljati na ludorije koje smo izvodili ne bi li uhvatili još jednog pokemona. Igra koja je očarala cijeli svijet ušla je u fazu u kojoj interes za njom polako jenjava, što dakako umanjuje tržište koje je naglo eksplodiralo.
U samo nekoliko dana od puštanja u javnost, igra Pokemon GO pridobila je na svoju stranu ogroman broj korisnika. Prema tadašnjim podacima, Pokemon GO igralo je više ljudi nego što ih je bilo aktivno na Instagramu i Snapchatu. Iako mnogima to ne ocrtava realnu sliku stanja, jasno je kako se radi o enormnom broju ljudi. No, dan po dan broj tih ljudi sve je manji, barem ako je vjerovati istraživanjima.
Tvrtka Axiom Capital Management napravila je istraživanje koje je mjereno alatima za aktivnost korisnika unutar aplikacije. Ta istraživanja su pokazala kako je popularnost igre Pokemon GO u konstantnom padu, što je bilo i za očekivati u neku ruku. Naime, mnogi korisnici instalirali su igru nakon lansiranja, prvenstveno iz razloga da vide zašto za igrom luduje cijeli svijet. Naravno, nakon velikog početnog entuzijazma, interes za igrom može samo padati. Neki će to opravdati manjkom kreativnosti unutar igre, drugi podbacivanjem dobivenog u odnosu na očekivano, a treći jednostavno zasićenjem i manjom potrebe po još jednoj igri. Bilo kako bilo, Pokemon GO igrača sve je manje, a čini se da će se takav trend nastaviti i u budućnosti.