Lažni marketing u tehnološkom svijetu nije stran. Proizvođači se trude prikazati svoj proizvod u što boljem svjetlu, pa se često upuštaju u nepoštene radnje kojima žele potaknuti kupce na kupnju. Jednom od takvih kompanija pokazao se i Panasonic, čiji imidž je počeo opadati u Japanu.
Kritike upućene Panasonicu u Japanu imale su toliko veliki odjek da je interna podružnica Panasonica Japan odlučila provesti istragu o ovom pitanju. Ispostavilo se da je LUMIX S9 Full-Frame fotoaparat ove tvrtke promoviran fotografijama koje su se mogle pronaći u javnim bazama fotografija kao što je Shutterstock. Rezultati istrage još su gori za imidž Panasonica jer se pokazalo da je čak 77 fotoaparata i objektiva (iz serije S i G) reklamirano fotografijama koje su snimljene fotoaparatima drugih proizvođača.
Nakon otkrića, Panasonic se javno ispričao na svojoj službenoj japanskoj web stranici. Već uklanjaju fotografije iz javne pohrane s web stranica specifičnih proizvoda i od sada će fotografije snimljene drugim fotoaparatima koje se pojavljuju na web stranici Panasonica pored bilo kojeg modela ove tvrtke biti odgovarajuće označene.
Piše: Marijan Živković