Na Mobile World Congressu u Barceloni ovih se dana nalazi i ekipa iz Netflix-a. Ovaj servis stekao je nevjerojatnu popularnost u posljednjih nekoliko godina, da je zapravo dotukao konkurenciju svojom pojavom.
Prošle su godine izašli i na svjetsko tržište, te si tako otvorili još jedna vrata ka uspješnoj budućnosti. Prema svemu sudeći na tome ne misle stati, a to su ovih dana potvrdili i u Barceloni.
Netflix kao platforma ima zadaću da zadovolji potrebe korisnika i sve je u potpunosti posvećeno tom činu. No, tehnologija se mijenja i dolaze neka nova vremena, za koja nismo u potpunosti sigurni kako će izgledati.
Ekipa iz Netflixa ovih je dana napomenula kako je njihov primarni cilj pratiti razvoj tehnologije i sadržaj korisnicima plasirati na način na koji oni to žele. Ako se pojavi virtualna stvarnost, Netflix će sadržaj plasirati putem tog medija, ako se pojava pametne naočale ili leće, Netflix će se potruditi da i tu zadovolji svoje korisnike.
Iako su napomenuli kako je razvoj tehnologije nepredvidiv i kako nisu ni sami svjesni što ih očekuje u budućnosti, kazali su kako će spremno reagirati na izazove koja budućnost nosi.
Trenutno drže veliki broj korisnika, a više od 70 posto zadovoljno je onime što Netflix nudi. U ovoj dinamičnoj utakmici, morat će konstantno raditi da bi održali korak ispred konkurencije, no to je i njihov cilj – biti uvijek prisutni.
Piše: D.Ž.