Ovog mjeseca na njemačko tržište dolazi Netflix – popularna američka medijska kuća. O dolasku Netflixa u Europu smo već pisali tako da ste o tome mogli već pronaći informacije na našim stranicama. Danas ćemo se posvetiti nagađanjima koja je iznio Deutsche Welle, a on predviđa da Netflix neće uspjeti raširiti svoje poslovanje u Europi zbog nekoliko činjenica.
Netflix je na američkom tržištu donio pravu revoluciju kada su u pitanju mediji, odnosno kabelska televizija. Trenutno Netflix broji preko 50 milijuna pretplatnika u 40 zemalja. Proboj na tržišta u Europi započinje na Njemačkom tržištu, ali prema najavama u Europi ga očekuju puno teži uvjeti za proboj nego u Americi. Nekoliko je ključnih prepreka koje ćemo u nastavku nabrojati.
U Americi Netflix posjeduje prava na određene serije koje su privukle veliki broj korisnika. Prvi problem koji će imati Netflix u Europi je taj što prava na te serije posjeduju i neke europske televizijske kuće pa Netflix neće biti jedini koji će nuditi jedinstveni televizijski program. Radnici Netflixa svakodnevno prate što zanima korisnike u Europi pa će ponudu nastojati prilagoditi njima, što bi im ipak moglo pomoći u usponu.
Europa (nažalost) postaje sve stariji kontinent. Prosjek godina u Europi diže se u zadnjih nekoliko desetaka godina, pa već sada imamo dosta staru publiku. Takva publika nije sklona drastičnim promjenama već žele uživati u onome što imaju sada. Dakle, prijelaz s ‘obične televizije’
na Netflix mogao bi biti problem za veliki dio populacije Europe.
Kada već pričamo o populaciji vrijedi napomenuti kako je Europa dosta raštrkana. Veliki dio ljudi živi po selima i van urbanih centara. Za razliku od Amerike u Europi je internet veza na još relativno slabim raznima (upravo zbog te raštrkanosti). Dakle, problem bi mogao predstavljati veliki broj ljudi koji živi van gradova jer u određenim selima nema dobre veze pa samim time Netflix ne bi kod mnogih imao smisla.