Stres, panika, pretjerana zabrinutost i nemogućnost potpunog opuštanja mogli bi za korisnike Huawei pametnih telefona postati stvar prošlosti budući da je kompanija pokrenula kampanju kojom korisnicima nudi pomoć prilikom oštećenja uređaja
Zagreb, 11. srpnja, 2019. – Huawei je kompanija u kojoj korisnici imaju apsolutni prioritet i prema njima se odnosi kao prema partnerima. Takvo stajalište još je jednom potvrđeno kampanjom “Huawei Cares”. Riječ je o novoj usluzi zahvaljujući kojoj će svi novi vlasnici Huaweijevih pametnih telefona iz P30 serije (P30 Pro, P30 i P30 lite) kupljenih od 10. do 31. srpnja ove godine steći pravo registriranja na Huawei Cares. U roku od 12 mjeseci od trenutka registracije korisnici će moći iskoristiti jednu besplatnu zamjenu zaslona ili zamjenu stražnjeg poklopca prilikom slučajnih oštećenja uređaja i to potpuno pouzdano i besplatno.
Huawei se na ovaj korak odlučio nakon što je u suradnji s IPSOS-om proveo istraživanje među korisnicima pametnih telefona u kojem su ispitanici izrazili svoje najveće strahove vezane za posjedovanje smartphonea. Istraživanje je provedeno on line u lipnju 2019. godine među ispitanicima od 18-55 godina u srednjoj, istočnoj i sjevernoj Europi.
“Istraživanje pokazuje da gotovo svi korisnici vjeruju kako je oštećen zaslon stvar od koje najviše strahuju tijekom korištenja mobitela te da se zbog toga često podsvjesno ne mogu opustiti i uživati u nekim životnim trenucima. To je normalno budući da korisnici razvijaju emocionalnu vezu sa svojim dragocjenim mobitelima. Stoga pokretanjem Huawei Caresa želimo pokazati kako više nema razloga za brigu jer stojimo uz naše korisnike”, izjavio je Wang Yanmin, direktor Huaweija.
“Nesreće se događaju, svi smo mi ljudi. Stoga se Huawei želi maksimalno solidarizirati sa svojim korisnicima. Čak 78 % korisnika prema istraživanju bilo bi psihički slomljeno ako bi zbog oštećenja uređaja izgubili privatne podatke, a njih 73 % brine se da bi mogli oštetiti uređaj u svakodnevnom životu. Korisnici također smatraju kako bi proizvođači trebali stajati uz njih u slučaju kvarova ili oštećenja uređaja, a Huawei se s time slaže i upravo je to razlog zbog kojeg smo čitavu ovu priču i pokrenuli. Nadamo se da smo uspostavili obrazac koji će slijediti i druge tvrtke”, kazao je Wang Yanmin.
Treba istaknuti i veliki broj onih ispitanika (85%) koji smatraju da bi proizvođači trebali biti solidarniji s korisnicima kod slučajeva oštećenja ili kvara uređaja. Isti ti ispitanici ukazali su i na pretjerano skupe troškove kod zamjene oštećenog zaslona, njih čak 90 %.
Kad je riječ o rezultatima iz regije, glavni i najveći strah je također puknuće zaslona, to je potvrdilo 68 % ispitanika. Također, u regiji kao i u ostatku Eruope korisnici smatraju da bi proizvođači trebali više mariti za uređaje korisnika (39%) upravo zbog činjenice što su servisi i konkretno trošak zamjene stakla iznimno visoki, a što smatra 51 % ispitanika.
Pomoć koja je potrebna
Huawei Cares usluga dostupna je u Hrvatskoj svima koji kupe uređaj iz Huawei P30 serije (P30 Pro, P30 ili P30 lite) kod ovlaštenih hrvatskih distributera od 10. srpnja do 31.srpnja ove godine. Kupljene uređaje je potrebno registrirati putem HiCare aplikacije te vrijedi godinu dana od dana registracije, a uključuje jednokratnu zamjenu oštećenog zaslona zbog pada, udarca ili pritiska tijekom normalne uporabe.
Osim toga, u sklopu Huawei Cares kampanje korisnicima će na raspolaganju svakog zadnjeg četvrtka, petka i subote u mjesecu biti na raspolaganju “Dani servisa” prilikom kojeg će korisnici u odabranim servisnim centrima moći potpuno besplatno nanijeti zaštitni film za zaslon te dobiti 20% popusta za sve vanjamstvene popravke.
Više informacija pročitajte na linku.
P.R.