Tendencija da se uvedu reklame u sve što je moguće već je prisutna neko vrijeme u svijetu. Naići na reklamu na internetu nije ništa novo, a nametljivo se pojavljuju i u video igrama, radiju i streaming uslugama. Eksplozija modernih tehnologija prelila se i na automobile. Novi automobili često dolaze opremljeni prilično velikim zaslonima osjetljivim na dodir, što su neki proizvođači automobila odlučili iskoristiti za zaradu.
„Kupujte bezbrižnost“ – naslov je reklame preko cijelog zaslona koja potiče na kupovinu dodatne garancije (FlexCare Extended Care Premium). Upravo to je ono s čim su se susreli mnogi vozači koji posjeduju različite modele Jeep automobila. Reklama se pojavljuje svaki puta kada vozač zaustavi automobil, čak i kada bi pritisnuo tipku OK.
Carscoops je u vezi s tim kontaktirao Stellantis, te je prema riječima glasnogovornika, cilj reklame bio informirati kupce o proširenim opcijama brige o vozilu, ali je softverska pogreška utjecala na mogućnost isključivanja u nekoliko izoliranih slučajeva. Dodao je i da je njihov tim već identificirao i ispravio pogrešku i u kontaktu su s vozačima pogođenim problemom kako bi osigurali da je problem u potpunosti riješen.
Zanimljivo, ovo nije prvi puta da se vozači Jeep vozila žale na ovakve reklame. Još u listopadu 2023. godine jedan od vlasnika Jeep Wrangler žalio se na forumu (Jeep Wrangler 4xe Forum) kako svaki put kad stane vidi reklamu na zaslonu infotainment sustava vozila (spomenuo je 4 reklame za manje od 20 km prijeđenih).
Kao odgovor na njegove prigovore, predstavnik službe za korisnike preporučio mu je da “klikne veliki X u kutu i izbriše obavijesti.” Također je spomenuo da su “oglasi dio ugovornog sporazuma sa Sirius XM”, ali “tvrtka radi na smanjenju njihove učestalosti.”
Kako će izgledati budućnost automobila za 10 godina?
Tošo Maršić