Nogometni klubovi poznati su po tome da okreću milijunske iznose na raznorazne sponzorske ugovore i reklame. Na dresovima klubova najčešće imamo prilike vidjeti reklame od velikih avio kompanija ili od nekih bogatih tvrtki šeika iz Saudijske Arabije, Katra, itd.
Kao što smo spomenuli ti su ugovori najčešće potpisani na milijunske cifre, što daje mogućnost klubovima da obavljaju velike transfere i da svoje igrače plaćaju u astronomskim brojkama. Mnogima je čudno kako to nogomet ima tako visoki status i kako igrači toliko mnogo zarađuju. Ne kaže se uzalud da je nogomet najvažnija sporedna stvar na svijetu. Nogomet prati jako puno populacije i stoga je jako zanimljiv za oglašavanje. Kada se radi o velikim klubovima, tada možemo reći da je njihova vrijednost i gledanost ogromna što se sviđa mnogim kompanijama.
Jedan od klubova dugo je odolijevao ponudama koje je dobivao kako bi postavio reklamu na svoje dresove. Na kraju su ipak popustili i dopustili reklamu na svojem dresu. Neki oda vas sigurno su upoznati s činjenicom da je taj klub Barcelona. Nogometni klub Barcelona je još od svojih nogometnih početaka održavala status kluba koji na svojim dresovima ne nosi reklame. No, budući da veliki klubovi troše i jako puno novaca, reklama na dresu mogla je pokriti rupe koje su se dogodile u njihovom budžetu.
Iako je Barcelona jedan od klubova koji je zadnji uveo reklame na svoje dresove, upravo je taj isti klub i prvi klub koji je uveo novu vrst oglašavanja na dresu. Naime, Intel će u budućnosti imati svoju reklamu na unutarnjoj strani dresa. Da, na strani dresa koju zapravo ni ne vidimo. Iz Intela su najavili kako je njihov cilj da ostvare duboku suradnju s Barcelonom te u budućnosti dignu nogomet na jednu višu razinu. Barcelona će sada biti u mogućnosti koristiti najnovije i najnaprednije proizvode koji nastaju u radinosti Intela. Uvođenje tehnologije na nogometne terene zbilja bi moglo dignuti kvalitetu nogometa u budućnosti.