Istovremeno dok se u Hrvatskoj još borimo za uvođenje Informatike u osnovne škole, u Europi se u škole uvodi predmet Programiranje. Nedavno je Estonija uvela u 20 svojih osnovnih škola programiranje pod projektom naziva ProgeTiiger.
Po uzoru na Estoniju sada sličan potez planiraju napraviti i u Finskoj. Finski ministar Alexander Stubb je spomenuo da ovakav potez planiraju već neko vrijeme, ali da su sada bliže nego ikad realizacije projekta. Stubb je također naveo kako bi programiranje bio neobavezan predmet, a djeca bi sama odlučivala žele li razvijati svoje vještine u tehnologiji koja je danas sveprisutna.
Uvođenje programiranja kao predmeta ne znači da će se klinci već od malih nogu obasipati hrpom koda i kompliciranim petljama. Djeca bi programiranje učila postepeno, upoznavajući se najprije s osnovnim načelima funkcioniranja tehnologije. Zatim bi se postepeno prelazilo na neke zahtjevnije zadatke i razvijalo bi se logičko razmišljanje, da bi se na samom kraju počelo i s kodiranjem.
Finska je shvatila da u svijetu nedostaje kvalitetnih programera i nastoji djecu poučavati tehnologiji od malih nogu. Ovim bi potezom Finska mogla održati razinu prisutnosti tehnologije unutar svoje države na visokojrazini. Naime, poznato je da Finska prednjači u svijetu tehnologije, zahvaljujući Nokiji i mnogim startupima od kojih je svakako najpoznatiji onaj popularne igre Angry Birds.