O Facebookovoj platformi za igranje igara već je nekoliko puta do sada bilo riječi. Odnosno, nije bilo samo riječi jer su neki konkretni koraci bili poduzeti od strane Facebooka. Nastala je tako platforma za igranje koja je već nekoliko mjeseci u beta fazi. No, čini se kako beta vrijeme prolazi i kako Facebook ostvaruje napad na područje igara, odnosno jednog od najvećih konkurenata Steam.
Steam je poznat mnogima, posebno onima koji uživaju vrijeme kratiti uz igranje igara. Na njemu je okupljeno više od 125 milijuna igrača, a u ponudi ima više tisuća igara. Konkurirati takvom divu zasigurno je jako teško, no Facebook ima znanje, postojeću bazu korisnika, i odlične resurse koji mogu ostvariti kvalitetan napad na konkurenciju.
Platforma koju Facebook plasira na tržište nosit će naziv Gameroom. Biti će to Desktop aplikacija koju će moći preuzeti korisnici i putem koje će moći igrati igre koje se tamo nude. Pretpostavka je da će tu biti veliki opseg igara što onih više platformskih, što onih posebno uređenih samo za Gameroom. Prema informacijama za pristup igrama i platformi neće biti potrebno logirati se na Facebook, što je također sjajna vijest za mnoge. Projekt ima potencijala, no pitanje je koliko daleko može dogurati s obzirom na sjajnog konkurenta.