Petak, 27 prosinca, 2024
PočetnaOstaloZanimljivostiFacebook je i dalje precijenjen?!

Facebook je i dalje precijenjen?!


Iako Google najviše novca zarađuje od oglašavanja, ova kompanija godinama ulaže u brojne druge proizvode od kojih bi u budućnosti mogla ostvarivati veliki profit poput pametnih naočala, automobila kojima upravljaju računala i vjerojatno pametnog sata. Također, Google je na vrijeme prepoznao važnost online videa te su kupili YouTube (koji danas ima više od milijardu mjesečnih posjetitelja), a razvili su i mobilni softver Android kojeg danas koriste stotine milijuna ljudi te svi ovi potezi investitorima garantiraju da su Page, Brin i Schmidt stalno fokusirani na daljnji razvoj, nove proizvode i širenje na nova tržišta. No, za razliku od Googlea, Facebook je ponajviše fokusiran samo na oglašavanje i ‘bombardiranje’ korisnika s oglasima na verzijama ove društvene mreže na računalima i mobilnim uređajima kako bi ispunili očekivanja analitičara s Wall Streeta.

Cijena dionica Facebooka prošlog je petka dosegnula 28,31 dolara, što je oko 60 posto više u odnosu na najnižu cijenu dionice ove kompanije iz ljeta prošle godine, ali je i dalje puno manja u odnosu na 38 dolara koliko je iznosila procijenjena cijena dionice Facebooka kada se s njom počelo trgovati na burzi. No, i ta cijena od 28 dolara i dalje je prevelika, a Zuckerbergova je kompanija precijenjena, smatraju financijski stručnjaci iz Barron`sa prema kojima dionica Facebooka nije vrjednija više od 25 dolara, prenose na Reutersu. Financijski rezultati Facebooka koji su nedavno objavljeni bili su u skladu s očekivanjima analitičara te je ova kompanija zabilježila veliki porast zarade od mobilnog oglašavanja, no problem se nalazi u desktop oglašavanju jer na ovom tržištu nije zabilježen značajniji pomak. Novinari Barron`sa smatraju da postoji mogućnost od budućeg smanjenja zarade Facebooka od oglašavanja na računalima što se investitorima sigurno neće svidjeti, pogotovo što, pored oglašavanja, ova kompanija trenutno nema planove za budući značajniji izvor prihoda.

Inače, Facebook je nedavno predstavio novi softver Facebook Home namijenjen (nekim) modelima pametnih telefona koji rade na Androidu i koji na početni ekran smartphonea donosi informacije s Facebooka – statuse, poruke i fotografije i putem kojeg bi ova kompanija u budućnosti mogla plasirati oglase, čime će dodatno povećati zaradu od oglašavanja na mobilnim uređajima, no pitanje je mogu li zarada od mobilnog oglašavanja nadoknaditi potencijalni pad zarade od oglašavanja na računalima.


Prethodni članak
Sljedeći članak
RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular