Posljednjih mjeseci puno se priča o autonomnim automobilima. Kako i ne bi kada su dugo očekivana vozila napokon počela prometovati prometnicama, za sada vrlo uspješno. Nakon dugogodišnjih razvoja tehnologija, milijardi dolara ubačenih u razvoj tehnologije, napokon smo dobili koncept koji slobodno možemo nazvati autonomnim vozilom. Ako nas sjećanje dobro služi cijelu priču pokrenuo je Google, a u proteklim se godinama u borbu za taj vrlo perspektivan segment tržišta uključilo mnogo kompanija.
Dvije kompanije koje su posljednjih mjeseci najaktivnije po tom području definitivno su Tesla i Uber. Musk je nedavno najavio kako će Tesla uskoro krenuti s proizvodnjom automobila koji će biti u potpunosti samostalni, odnosno uopće neće trebati intervencije vozača. S druge strane, Uber je predstavio svoje autonomne taksije koji već voze svoje prve putnike i to je jedan jako veliki korak naprijed u cjelokupnoj industriji.
No, Uber ide dalje. Odnosno, da se točnije izrazimo dalje ide tvrtka koju je Uber kupio ne tako davno. Otto je tvrtka čija je zadaća napraviti autonomni kamion koji bi robu u budućnosti mogao dostavljati samostalno. Čini se da je Otto vrlo daleko dogurao po tom pitanju, jer nedavno je njihov autonomni kamion odvozio svoju prvu relaciju i dostavio robu na zadano odredište. Kamion je prevozio 200 kilometara potpuno samostalno, dok je vozač sjedio na zadnjem sjedištu i samo promatrao kako računalo manevrira cestom. Iako ovo nije prvi takav pokus, jasno je da nas očekuje jedna velika revolucija na području transporta. Uvođenjem autonomnih kamiona mogli bismo ubrzati i pojednostaviti proces dostave robe, no pitanje je što ćemo sa silnim vozačima koji bi mogli ostati bez posla?