Toshibina jedinstvena ponuda, “Bez obzira na sve”, je produžena do 30. rujna 2013. Kupci će imati jedinstvenu priliku biti zaštićeni od nepredviđenih troškova vezanih uz njihove uređaje, kao što su nenamjerno oštećenje, krađa ili gubitak podataka. Do sada su Toshibini kupci iskazali veliko zadovoljstvo besplatnim jamstvom koje je pokrivalo sva prijenosna računala i TV uređaje.
“Posljednjih godina zahvaljujući našoj “Bez obzira na sve” kampanji imamo tisuće zadovoljnih kupaca. Analizirajući povratnu informaciju, doznajemo da prosječna cijena koju smo uštedjeli našim kupcima iznosi 340 EUR jer su u najvećem broju slučajeva prijenosna računala pala tijekom transporta što je rezultiralo slomljenim zaslonom. U svim slučajevima kupci su dobili besplatni popravak ili novi dio uređaja besplatno. Znajući da je to ono što čini naše kupce zadovoljnim, odlučili smo produžiti ovu vrlo jedinstvenu ponudu do 30. rujna 2013.” rekao je Sandor van der Ham, glavni direktor Toshiba Europe GmbH.
Uvjeti jamstva u ponudi ostaju nepromijenjeni, kupac mora registrirati uređaj u roku 14 dana od datuma kupnje.
Program obuhvaća tri specifična vrste nezgoda:
a) SLUČAJNO OŠTEĆENJE: zaštita uređaja od nepredviđenih događaja kao što su nenamjerni padovi, udarci ili prolijevanja tekućina. Unutar ovih nezgoda, Toshiba nudi besplatan popravak u slučaju uništenja ili oštećenja koji sprječava proizvod u ispravnom radu.
b) ZAŠTITA OD KRAĐE: zamjena ukradenih proizvoda za koje postoji prijava krađe kod nadležnih policijskih tijela.
c) SPAŠAVANJE PODATAKA: spašavanje podataka na novi tvrdi disk čak i u slučaju fizičkog oštećenja, softverske greške ili napada virusa.