Elon Musk prije koji dan predstavio nam je svoj novi proizvod, koji je bio pod velikom pažnjom javnosti. Svaki proizvod koji proizlazi iz radionice ove vizionarske kompanije svojevrsna je novina koja razvoj tehnologije gura prema naprijed, pa je iz tog razloga i interes zajednice jako velik. Mnogi su prognozirali kako će na novom predstavljanju biti prezentirana nova baterija koja bi donekle mogla izmijeniti svijet energetike. Istina, baterija jest predstavljena, no pitanje je u kojoj mjeri će ona utjecati na razvoj energetike.
Baterija koju je predstavila kompanija Tesla naziva se Powerwall i osnovna namjena je osamostaliti kućanstva diljem svijeta ovisnosti o električnoj mreži. Dakle, baterija bi trebala biti postavljena u kuću i zahvaljujući solarnom napajanju održavati konstantno dovoljnu količinu energije u vašem kućanstvu. Musk je naglasio kako je njegov cilj smanjiti udio ugljikovih energenata na tržištu, te se postepeno prebaciti na obnovljive, odnosno električne izvore energije. Također, napomenuo je kako bi za zadovoljavanje svjetske potrebe za električnom energijom bilo dovoljno postaviti 20 milijuna Powerwall baterija.
Powerwall je baterija koja je u stanju postići maksimalnu snagu od 2kW, dok je vršna snaga 3kW. Baterija je dimenzija 90 cm x 120 cm x 15 cm, što bi u pravilu značilo da je možemo postaviti bilo gdje s obzirom da su dimenzije pristupačne. Bitno je također još napomenuti da baterija dolazi u dvije varijante, od kojih smo prvu već spomenuli malo prije, a druga nosi naziv Powerpack i svojim karakteristikama je nešto bolja u odnosu na Powerwall. Na tržištu bi se ovi proizvodi trebali javiti već u narednim mjesecima, no ono što bi mogao biti kamen spoticanja jest vrlo visoka cijena. Naime, baterija će vrlo vjerojatno koštati 3500 dolara, što si ne može priuštiti baš svako kućanstvo. Vrijedi napomenuti da je garancija na bateriju čak 10 godina, čime je pomalo i opravdana cijena ovog uređaja. Ako se Powerwall pokaže izrazito korisnim i isplativim, možemo očekivati veliku ekspanziju na tržištu.
FOTO: blog.caranddriver.com