Barda odavno nema, a nakon gotovo godinu dana eksperimentiranja s umjetnom inteligencijom, Google sada ima plan.
Nakon tjedana glasina, Google je danas službeno objavio re-brendiranje naziva Barda u korist Geminija. Tvrtka je izjavila da se većinom radi samo o promjeni imena. Kada pristupite Googleovom chatbotu za umjetnu inteligenciju s weba ili putem nove mobilne aplikacije, vidjet ćete novi Gemini brend ispod kojeg je isti stari Bard chatbot. Ali Google možda podcjenjuje značaj rebrandiranja Geminija. Tvrtka se trudila uhvatiti zaostatak u utrci umjetne inteligencije nakon iznenadnog izdanja OpenAI-jevog ChatGPT-a krajem 2022.
Bard, kao i brojni slični alati umjetne inteligencije, isporučeni su početkom 2023., bez obzira na to što su se uvelike doimali nedovršeni. Promjena imena Gemini predstavlja Googleovo konačno pronalaženje uporišta u AI utrci. Tvrtka će i dalje isprobavati eksperimentalne značajke umjetne inteligencije i sigurno će nastaviti razvijati nove modele i alate umjetne inteligencije. Međutim, Google sada ima tri stvari koje su itekako potrebne za uspjeh u krajoliku umjetne inteligencije: brend, mobilnu aplikaciju i vrhunske ponude pretplate.
Gemini umjesto Barda. U čemu je razlika?
U čemu je stvar s nazivima? Očito jako puno toga. Gledajući druge AI chatbotove, imenu ChatGPT nedostaje osobnost, a Microsoftov Copilot točno opisuje što mu je cilj. Bard je bio čudan i samo nazivlje zbunilo je mnoge korisnke. Chatbot je nazvan Bard jer je to keltski izraz za pripovjedača, što je nešto čega mnogi nisu bili svjesni. Google ovo nije dobro brendirao i toga je postao svjestan, što je jedan od glavnih razloga za promjenu naziva. Najavljen je prošle godine kao Googleova nova generacija modela AI modela. Korisnici su se bolje poistovjetili s Geminijem, više nego s Bardom i to je nešto čega je postao svjestan i Google.
Piše: D.M.