Google svoje VR eksperimente uglavnom bazira na Cardboard-u koji dočarava samo djelić onog što virtualni svijet nudi
Godina koja je pred nama zasigurno će nam donijeti mnoge nove trendove u tehnološkoj sferi. Vrlo vjerojatno veliki dio novotarija koje će se pojaviti na tržištu imati će veze sa virtualnom stvarnošću.
Polako se u području uređaja za virtualnu stvarnost počinje stvarati gužva, jer je taj dio prepoznat kao veliki potencijal. U borbu za svoj dio tržišta za sada su se uključile mnoge velike kompanije, među kojima svakako najviše vrijedi istaknuti Facebook, Apple i Google.
Ovaj zadnji na VR području relativno je još nepoznat, no s obzirom na politiku Google-a nimalo ne treba sumnjati da će se situacija vrlo brzo promijeniti. Lako je to naslutiti i zahvaljujući raznim oglasima za posao koji su se pojavili ovih dana iz Google-a. Naime, Google je u velikoj potražnji za VR stručnjacima, iz čega se može iščitati koje će to biti sljedeće veliko područje na koje se ovaj gigant punom snagom uključuje.
Za sada, Google svoje VR eksperimente uglavnom bazira na Cardboard-u koji uz pomoć pametnih telefona dočarava jedan djelić onog što virtualni svijet nudi. S obzirom na novu potražnju za stručnjacima, velika je vjerojatnost da Google sprema i neke nove planove i uređaje koji bi mogli odjeknuti u javnosti.
Kako navode oglasi za posao, bitno je da osoba posjeduje znanja u elektronici te u dizajnu. Signal je to koji upućuje na činjenicu da će Google sam graditi svoj VR uređaj i da će veliki dio posla odraditi interno. Ipak, pitanje je u kojem vremenskom roku i u kojoj kvalitetni su to spremni izvesti samostalno. Dio konkurencije već je odmakao daleko, te će sada biti potrebno izbaciti na tržište zbilja kvalitetan uređaj koji će parirati ostalima, ali i biti inovativan.
Zanimljivo, došlo je i do nekih preslagivanja unutar kompanije te su neki čelni ljudi postavljeni kao voditelji projekata za virtualnu stvarnost. Također, pojavile su se i pozicije koje će biti zadužene isključivo za promoviranje virtualne stvarnosti na društvenim mrežama.