U sklopu Game Developers Conference (GDC) 2022., AMD je otkrio neke nove detalje o FidelityFX Super Resolution 2.0. Potvrđeno je da će FSR 2.0 postaviti veće zahtjeve za grafičke kartice, ali će i dalje ostati otvoreno rješenje. Otkriveno je i koji je hardver neophodan za optimalne rezultate.
Navedeni hardver za 4K je Radeon RX 6700 XT, RX 5700, te GeForce RTX 3070, 2070. Za 1440p je Radeon RX 6600, RX 5600, RX Vega serija, te GeForce RTX 3060, 2060, GTX 1080. Za 1080p Radeon RX 6500 XT, RX 590, a od Nvidije GTX 16 serija, GTX 1070. AMD FSR 2.0 ponudit će četiri načina rada: Quality, Balanced, Performance i Ultra Performance (opcionalno), svaki s različitim skaliranjem. Na primjer, u Quality načinu rada, igra se rekonstruira sa 720p rezolucije na 1080p, a sa 1440p u 4K.
Zanimljivo, AMD se dotakao i konkurentske tehnologije, odnosno Nvidia DLSS. AMD izjavljuje da bi integracija FSR 2.0 u igrama koje već podržavaju Nvidijin DLSS trebala biti najbrža i trajati manje od tri dana, a što se tiče igara koje nemaju odvojene rezolucije renderiranja ili vektore pokreta, one će zahtijevati dodatni rad kako bi se tehnologija implementirala.
Za sada će FSR 2.0 koristiti Deathloop i Forspoken, a više naslova očekuje se u budućnosti. Izlazak FSR 2.0 je planiran za sljedeći kvartal. Također je planirano da bude dostupan svim programerima u otvorenom kodu i podržan od strane AMD-a s API-jima i dodacima dostupnim putem web stranice GPUOpen.
Tijekom GDC 2022, AMD je također najavio da će FSR 2.0 doći na Xbox Series X/S. Iako AMD nije naveo datum kada će prve igre opremljene s FSR 2.0 biti dostupne na Xbox Series konzolama, otkrio je da će FSR 2.0 biti potpuno podržan na Xboxu i da će biti dostupan u Xbox GDK-u za registrirane programere u njihovim nadolazećim igrama.
Piše: Marijan Živković