Tvrtka Hewlett-Packard danas je predstavila novu inačicu softverskog rješenja za upravljanje poslovnim uslugama, HP Business Service Management (BSM) – riječ je o prvom rješenju u svojoj kategoriji koje se koristi analitikom velikih količina podataka u svrhu poboljšavanja radne učinkovitosti i dostupnosti poslovnog softvera, kako u mobilnim tako i u hibridnim informatičkim okružjima.
Povećana primjena cloud tehnologija i virtualizacije dovodi do toga da IT organizacije više ne znaju što od tehnologija imaju u svojim okružjima, ili imaju manju kontrolu nad infrastrukturom. Ta situacija dovodi do toga da operativni timovi sve teže predviđaju potencijalne probleme u aplikacijama. Drugim riječima, IT odjeli danas trebaju nova rješenja – rješenja koja će istodobno moći predvidjeti pojavu poznatih problema i prepoznati prethodno nepoznate probleme, prije nego li se oni dogode.
HP BSM pruža sveobuhvatan i cjelovit uvid u IT aplikacije i usluge. Rješenje je opremljeno snažnim alatima za analizu povijesnih podataka i podataka koji se pojavljuju u stvarnom vremenu što mu omogućava praćenje zdravstvenog stanja svih IT resursa, počevši od samih poslovnih usluga i aplikacija do infrastrukture i mreža. Uz pomoć ovog rješenja klijenti mogu anticipirati prave IT probleme i prije negoli se oni dogode.
HP operativna analitika povećava inteligenciju IT sustava
Novost u rješenju HP BSM je aplikacija HP Operational Analytics (OpsAnalytics). Riječ je o funkcionalnosti koja pruža dodatne uvide o zdravstvenom stanju IT usluga. To postiže automatskim povezivanjem i analizom konsolidiranih podataka – počevši od strojnih podataka, logova, događaja, topologije i informacije o radnim učincima.
HP OpsAnalytics predstavlja potpunu integraciju rješenja HP ArcSight Logger – univerzalnog rješenja za upravljanje logova, rješenja HP Operations Manager i (OMi) – rješenja za povezivanje podataka, i rješenja HP Service Health Analyzer – rješenja za prediktivnu analitiku.
Kombinacija tih rješenja pruža duboke uvide u bilo koju vrstu problema s performansama ili dostupnošću usluga. Stoga, njihovom uporabom klijenti mogu:
· Sanirati sve poznate probleme i prije nego li se oni dogode, uporabom analitičkih alata koji predviđaju poteškoće i rangiraju ih prema tome kako utječu na poslovanje;
· Pro-aktivno rješavati neočekivane probleme – prikupljanjem, pohranom i analizom operativnih podataka tako da ih se može automatski međusobno povezivati i na taj način uočiti neobičnosti u ponašanju određene usluge, a tako dolaze i do izvora problema;
· Brže rješavati incidente jer imaju znanje utemeljeno na analizama prethodnih sličnih događaja, do čega dolaze pretraživanjem logova i događaja.
HP omogućava administratorima virtualizacije i stručnjacima za razne teme u virtualizaciji dijagnozu i saniranje uskih grla u virtualiziranim okružjima. To se postiže uporabom rješenja HP Virtualization Performance Viewer (vPV). Besplatna inačica tog softvera može se preuzeti s interneta već danas ovdje.
Dostupna i kao hibridna instalacija
Rješenje HP Business Service Management može se instalirati i kao hibridno rješenje u kojem su rješenje HP Application Performance Management i HP Software as a Service integrirani kao njegove komponente. Taj model instalacije omogućava korisnicima brže ostvarivanje vrijednosti i smanjuje troškove, minimalizirajući tako početna ulaganja tijekom implementacije rješenja HP BSM.