ZAGREB, 2. travnja 2014. – Toshiba najavljuje produljenje promotivnog perioda za dodatno jamstvo „No Matter What“. Ova jedinstvena ponuda na hrvatskom tržištu, koja zaštićuje korisnike od nepredviđenih troškova nastalih slučajnim oštećenjem, gubitkom podataka ili čak krađom uređaja, bit će dostupna svim korisnicima koji se do 30. rujna 2014. odluče na kupovinu Toshibinog prijenosnog računala. Ovo jamstvo dostupno je svim korisnicima bez naknade, ukoliko se odluče na registraciju svog prijenosnog računala na Toshibinoj Internetskoj stranici, 14 dana od kupovine uređaja. Registracija je besplatna, a jamstvo vrijedi godinu dana od datuma kupovine uređaja.
Zaštita uređaja jedna je od najvažnijih stvari pri kupnji novog prijenosnog računala. Kako se najveći broj tehničkih poteškoća događa upravo tijekom prve godine korištenja, Toshiba je korisnicima prijenosnih računala ponudila rješenje u obliku produljenja promotivnog perioda dodatnog jamstva „No Matter What“. Zahvaljujući ovoj posebnoj ponudi, korisnici su zaštićeni od nepredviđenih troškova. Za svako oštećeno prijenosno računalo s aktiviranim dodatnim jamstvom „No Matter What“, korisnicima se omogućuje besplatni popravak ili potpuno novi uređaj.
Zajedno s ovlaštenim serviserima, Toshiba konstantno radi na poboljšanju kvalitete usluga prema krajnjim korisnicima. Na primjer, osim popravka uređaja, Toshibini ovlašteni servisni centri nude i mogućnost prijenosa uređaja od kupca do servisnog centra i natrag, kao i tehničku podršku sa svim potrebnim informacijama.
Svi korisnici koji se odluče na registraciju besplatnog dodatnog jamstva „No Matter What“, mogu to učiniti brzo i jednostavno koristeći Toshibinu Internetsku stranicu. Za više informacija i registraciju, jednostavno posjetite www.nomatterwhatguarantee.com/hr-HR/Home i unesite tražene informacije. Korisnici dobivaju potvrdu za izvršenu registraciju i time svom uređaju osiguravaju dodatnu zaštitu u trajanju od godine dana.