Neuss, Njemačka, 4. veljače2014. – Toshiba Europe GmbH najavljuje ulazak na tržište ekrana za poslovnu primjenu, sudjelovanjem na ovogodišnjem sajmu „Integrated Systems Europe (ISE)” u Amsterdamu, koji se održava od 4. do 6. veljače u dvorani 8-240. Toshiba po prvi put izaže na ovom popularnom sajmu industrije profesionalnih audiovizualnih (AV) i elektronskih sustava na kojem posjetitelji mogu pogledati cjelokupan portfelj postojećih i novih rješenja kompanije Toshiba.
Toshiba „znači“ posao
Sudjelovanje na sajmu ISE 2014 označava ulazak kompanije Toshiba Europe na tržište profesionalnih audiovizualnih rješenja. Uz bogato iskustvo stečeno u drugim regijama, uključujući Japan, koje datira još iz ranih 1990-ih, Toshiba je nedavno započela i s aktivnostima u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj kao i s planom širenja na tržišta drugih europskih zemalja tijekom 2014. godine. Spoj znanja i tehnologija koje je kompanija izgradila na tržištu potrošačke elektronike, s posebno krojenim rješenjima za profesionalno tržište kao što je upotreba tijekom cijelog dana, produžena garancija i uporaba u hotelima – idealno pozicinira kompaniju Toshiba za ulazak na ovo rastuće tržište. Nova kategorija rješenja provodit će se kroz model distribucije koji je zasnovan na Toshibinom iskustvu u poslovanju s prijenosnim računalima.
Toshiba će ući na tržište sa širokom paletom proizvoda postavljenih tako da udovolji potrebama i zahtjevima različitih sektora, kao što su obrazovanje, ugostiteljstvo, zdravstvo, prijevoz, trgovina i zabava. Trenutna rješenja uključuju profesionalne ekrane za signalizaciju/oglašavanje uz neprekidan rad i OPS povezivanje*, a koja su dizajnirana za cjelodnevno oglašavanje na manjim TV ekranima u ugostiteljstvu (za hotelsku uporabu) i modelima s Ultra HD rezolucijom ekrana.
Pojava Ultra HD tehnologije, kojom je Toshiba bila predvodnik na tržištu potrošačke elektronike, i povezivanje uređaja s Internetom dva su primjera korištenja stručnog znanja u poslovanju. Uz sliku koja je četiri puta oštrija od Full HD-a, Ultra HD tehnologija idealna je za korištenje u sektorima kao što su maloprodaja, dizajn i arhitektura. Osim toga, povećane mogućnosti povezivanja današnjih ekrana otvaraju prostor za veću fleksibilnost korištenja u poslovne svrhe, bilo da je riječ o bogatijim opcijama za isporuku sadržaja ili kontrolu većeg broja ekrana iz jedne središnje točke.
Izložena rješenja na sajmu ISE 2014
Na Toshibinom štandu u sklopu sajma ISE 2014 (dvorana 8-H240), posjetitelji mogu pogledati portfelj proizvoda i rješenja dizajniranih za poslovni sektor, kao i neke od noviteta. Prikazani su i novi koncepti, uz detaljan uvid u proizvode i rješenja koja bi mogla realizirati u budućnosti.
Neki od proizvoda izloženih na sajmu su:
- Televizori za ugostiteljstvo – integriran ‘hotelski način rada’ i ekrani dijagonale do 102 cm (40”)
- Televizori za signalizaciju – s ugrađenom opcijom za signalizaciju, dostupni s ekranima dijagonale do 126 cm (50”)
- Profesionalni ekrani/monitori za signalizaciju – mogućnost neprekidnog rada (24/7) dostupni u dijagonalama do 178 cm (70”)
- Smart Signage Management Systems – rješenja povezana iz jedne centralne točke
- Ultra HD TV – 4K rezolucija ekrana dostupnih do veličine od 213 cm (84”)
- Okviri za ekrane osjetljive na dodir – optički digitalni okviri, osjetljivi na dodir u 6 točaka, dostupni u veličinama do 178 cm (70”)