PočetnaOstaloPress ReleaseToshiba Europe debitira na sajmu ISE 2014 ulaskom na tržište ekrana za...

Toshiba Europe debitira na sajmu ISE 2014 ulaskom na tržište ekrana za poslovnu primjenu


Neuss, Njemačka, 4. veljače2014.Toshiba Europe GmbH najavljuje ulazak na tržište ekrana za poslovnu primjenu, sudjelovanjem na ovogodišnjem sajmu „Integrated Systems Europe (ISE)” u Amsterdamu, koji se održava od 4. do 6. veljače u dvorani 8-240. Toshiba po prvi put izaže na ovom popularnom sajmu industrije profesionalnih audiovizualnih (AV) i elektronskih sustava na kojem posjetitelji mogu pogledati cjelokupan portfelj postojećih i novih rješenja kompanije Toshiba.

Toshiba „znači“ posao

Sudjelovanje na sajmu ISE 2014 označava ulazak kompanije Toshiba Europe na tržište profesionalnih audiovizualnih rješenja. Uz bogato iskustvo stečeno u drugim regijama, uključujući Japan, koje datira još iz ranih 1990-ih, Toshiba je nedavno započela i s aktivnostima u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj kao i s planom širenja na tržišta drugih europskih zemalja tijekom 2014. godine. Spoj znanja i tehnologija koje je kompanija izgradila na tržištu potrošačke elektronike, s posebno krojenim rješenjima za profesionalno tržište kao što je upotreba tijekom cijelog dana, produžena garancija i uporaba u hotelima – idealno pozicinira kompaniju Toshiba za ulazak na ovo rastuće tržište. Nova kategorija rješenja provodit će se kroz model distribucije koji je zasnovan na Toshibinom iskustvu u poslovanju s prijenosnim računalima.

Toshiba će ući na tržište sa širokom paletom proizvoda postavljenih tako da udovolji potrebama i zahtjevima različitih sektora, kao što su obrazovanje, ugostiteljstvo, zdravstvo, prijevoz, trgovina i zabava. Trenutna rješenja uključuju profesionalne ekrane za signalizaciju/oglašavanje uz neprekidan rad i OPS povezivanje*, a koja su dizajnirana za cjelodnevno oglašavanje na manjim TV ekranima u ugostiteljstvu (za hotelsku uporabu) i modelima s Ultra HD rezolucijom ekrana.

Pojava Ultra HD tehnologije, kojom je Toshiba bila predvodnik na tržištu potrošačke elektronike, i povezivanje uređaja s Internetom dva su primjera korištenja stručnog znanja u poslovanju. Uz sliku koja je četiri puta oštrija od Full HD-a, Ultra HD tehnologija idealna je za korištenje u sektorima kao što su maloprodaja, dizajn i arhitektura. Osim toga, povećane mogućnosti povezivanja današnjih ekrana otvaraju prostor za veću fleksibilnost korištenja u poslovne svrhe, bilo da je riječ o bogatijim opcijama za isporuku sadržaja ili kontrolu većeg broja ekrana iz jedne središnje točke.

Izložena rješenja na sajmu ISE 2014

Na Toshibinom štandu u sklopu sajma ISE 2014 (dvorana 8-H240), posjetitelji mogu pogledati portfelj proizvoda i rješenja dizajniranih za poslovni sektor, kao i neke od noviteta. Prikazani su i novi koncepti, uz detaljan uvid u proizvode i rješenja koja bi mogla realizirati u budućnosti.

Neki od proizvoda izloženih na sajmu su:

  • Televizori za ugostiteljstvo – integriran ‘hotelski način rada’ i ekrani dijagonale do 102 cm (40”)
  • Televizori za signalizaciju – s ugrađenom opcijom za signalizaciju, dostupni s ekranima dijagonale do 126 cm (50”)
  • Profesionalni ekrani/monitori za signalizaciju – mogućnost neprekidnog rada (24/7) dostupni u dijagonalama do 178 cm (70”)
  • Smart Signage Management Systems – rješenja povezana iz jedne centralne točke
  • Ultra HD TV – 4K rezolucija ekrana dostupnih do veličine od 213 cm (84”)
  • Okviri za ekrane osjetljive na dodir – optički digitalni okviri, osjetljivi na dodir u 6 točaka, dostupni u veličinama do 178 cm (70”)

RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular