Osaka, Japan – Predsjednik Panasonica Kazuhiro Tsuga započeo je Međunarodni CES 2013., jednu od najvećih izložbi potrošačke elektronike, uvodnim govorom u Hotelu Venetian u Las Vegasu, Nevada, 8. siječnja 2013. Definirajući tonalitet izložbe, te ujedno i industrije za ovu godinu, gospodin Tsunga istaknuo je u svom govoru predanost Panasonica da, kao tvrtka orijentirana k ekološkoj proizvodnji, ponudi inovativna, pametna, eko rješenja koja su rezultat truda njenih zaposlenika diljem svijeta s ciljem stvaranja boljeg svijeta kao i kreiranja stvarne vrijednosti za svoje potrošače.
Pridružio mu se i Joe Taylor, izvršni direktor Panasonica za Sjevernu Ameriku, koji je predstavio Panasonicove nove 4k i OLED TV tehnologije te energetska rješenja stavivši naglasak na tvrtkinu „Business to Business to Consumer“ strategiju. Također se osvrnuo na novo američko sjedište Panasonica u gradu Newarku, New Jersey, koje se gradi prema LEED (Energy and Environmental Design) zahtjevima certificiranja zelenih zgrada, kao primjeru predanosti Panasonica u stvaranju boljeg svijeta.
Posebni gosti govornici su također bili g. Tim Vanderhook, suosnivač i direktor tvrtke Specific Media, g. Phil Abram, voditelj odjela za informacije i zabavu tvrtke General Motors, g. Rob Fyfe, nekadašnji direktor tvrtke Air New Zealand, predsjednik udruženja Star Alliance te član upravnog odbora u IATA i g. Cory Booker, gradonačelnik grada Newark, New Jersey (prema redosljedu pojavljivanja). Uz njih su se u videu za vrijeme uvodnog govora također pojavili i g. Keith Turner, predsjednik prodaje i marketinga u tvrtci Univision, g. Elon Musk, predsjednik i direktor tvrtke Tesla Motors, g. Daniel Berehulak, foto novinar, Jim Compton, dopredsjednik tvrtke United Airlines te gđa. Abby Wambach i gđa. Alex Morgan, članice američkog nogometnog tima na Olimpijskim igrama u Londonu 2012.
Slijedi sažetak uvodne prezentacije:
Uvodni govor g. Kazuhiro Tsuga, Predsjednika Panasonica
Iako se moja trenutna odgovornost ponešto proširila u odnosu na vrijeme kada sam 1979. godine započeo svoj rad u Panasonicu, još uvijek sam prije svega inženjer, što čini osnovu moje perspektive i strasti. Inženjeri imaju tendenciju biti racionalni i analitični, no uz to smo vođeni strašću u rješavanju problema i pretvaranju idealističkih vizija u korisnu stvarnost. U stvari, većini nas, doista je stalo do toga da svijet u kojem živimo učinimo boljim.
Mnogo ljudi poznaje Panasonic kao proizvođača televizora, a činjenica je da mi već gotovo stotinu godina proizvodimo širok spektar proizvoda koji poboljšavaju kvalitetu života korisnika diljem svijeta .
Naša dugovječna predanost održivosti omogućava nam da nudimo inovativna rješenja koja su istovremeno ekološka i pametna. To je Panasonic koji danas želim podijeliti s vama, tvrtka orijentirana eko proizvodnji, pokrenuta trudom tisuća zaposlenika diljem svijeta koji su vođeni željom da svijet u kojem živimo učine boljim.
Ono što nas u Panasonicu pokreće su ljudi, ili drugim riječima, naši korisnici. Pojačavali smo svoje napore u stvaranju stvarne vrijednosti za naše klijente, koji se temelje na dvije osnovne stvari.
Prvo, pomno slušamo što naši korisnici žele i trebaju – često i mnogo prije no što oni kupe naš proizvod. U tu svrhu osnovali smo centre za istraživanje načina života u ključnim regijama diljem svijeta. Drugo, mi stvaramo dugoročnu vezu s potrošačima koje se nastavljaju dugo nakon što oni kupe naš proizvod. Ovo se postiže uz pomoć niza uzbudljivih usluga.
Panasonicova budućnost temelji se na mnogo više od jedne kategorije proizvoda i njegov doprinos životima ljudi proteže se daleko izvan dnevne sobe. Fokusiramo naše poslovne aktivnosti na četiri široka područja u kojima utječemo na živote ljudi – stambeno, nestambeno, osobno i pokretno. S ljudima, koji ih ujedinjuju, u središtu svih naših aktivnosti, želimo dodati vrijednost u živote kupaca gdje god se oni nalazili. Jedan od načina da se to postigne jest maksimiziranje ogromnog potencijala rasta u B2B kategoriji, kroz novi poslovni model koji ide daleko iznad prodaje hardvera i nudi cjelovita rješenja koja uključuju softver i usluge.
U suradnji s našim globalnim poslovnim korisnicima, mi poboljšavamo živote kupaca u područjima gdje ljudi možda i ne pomišljaju na Panasonic – uključujući automobilsku industriju, maloprodaju, avionsku tehnologiju i energiju. Danas ćemo podijeliti brojne primjere B2B2C pristupa pozivajući naše vrhunske poslovne korisnike. Također ćemo vam pokazati važnu ulogu koju će imati Panasonic Cloud usluga u našoj strategiji.
Što zapravo znači”bolji svijet”? Naš zadatak je pružiti našim kupcima proizvode, rješenja i usluge koje će im omogućiti da si stvore bolji svijet– ma tko god oni bili i gdje god se nalazili. U sljedećih sat vremena, pokazat ćemo vam što pravi Panasonicovi kupci žele i trebaju kako bi svoje živote učinili boljim te kako mi odgovaramo na njihove potrebe.
1.„Vaš TV“
Proizvod predstavili g. Tsuga i g. Joe Taylor, Izvršni direktor Panasonica za Sjevernu Ameriku, zajednički s posebnim gostom, g. Timom Vanderhookom, suosnivačem i izvršnim direktorom tvrtke Specific Media, a putem video zida pridružio im se i g. Keith Turner, predsjednik prodaje i marketinga Univision-a
TV industrija SAD-a doživljava velike promjene. Preobrazba u idućih pet godina bit će značajnija nego promjene u prethodnih dvadeset pet godina. Današnji potrošači od TV-a očekuju mnogo više od odlične kvalitete slike. Očekuju jednostavan pristup sadržaju, fleksibilan izbor te jednostavno i intuitivno korisničko iskustvo. Drugim riječima, oni ne žele samo još jedan zaslon.
Panasonicov “Vaš TV” daje vam mogućnost personalizacije i prilagodbe, pružajući vam odličnu novu uslugu, a uz to i mogućnost izbora te slobodu. Nudi vam sve što ste ikada mogli poželjeti od TV-a, a i više – na dohvat ruke su vam standardni TV kanali, video na zahtjev, pametno pretraživanje uključujući i povezanost s društvenim medijima. Sve što morate učiniti je reći: “Moj početni zaslon” i uz pomoć ugrađene kamere i tehnologije za prepoznavanje lica otvorit će se vaša osobna stranica. Ova nova početna stranica dizajnirana je da bi personalizirala vaše iskustvo prilikom korištenja TV-a; cilj je pružiti vam izravan pristup najnovijim informacijama te svom vašem omiljenom sadržaju.
Osim toga, kako bi korisnicima pružili novo iskustvo prilikom gledanja TV-a te kako bi omogućili stvaranje novih poslovnih modela, cilj Panasonica je raditi na razvoju TV programa temeljenog na emitiranju putem interneta, praćenju programa putem pametnih uređaja te plasiranju reklama usmjerenih interesima i željama korisnika.
Naš koncept „Vaš TV“ utjelovljuje sve ono što želimo da znate o Panasonicu i o našim ciljevima: Kako širimo naše djelovanje od proizvođača hardvera na pružatelja cjelovitih rješenja i usluga; kako blisko surađujemo s drugim globalnim liderima, te kako nam to omogućava da razvijemo dublje i trajnije odnose s klijentima što dodaje maksimalnu vrijednost njihovim životima. S tim inicijativama počinjemo uistinu novu eru u Panasonicu. Ali budite uvjereni, razvijanje novih audio-vizualni tehnologija koje zadovoljavaju potrebe kupaca jednako je važno kao i uvijek. I dalje nam je cilj biti predvodnik industrije u razvoju plazma i LCD televizora, te cijelog niza inovativnih novih proizvoda.
Panasonic je razvio 56-inčni 4k2k OLED zaslon, najveći svjetski OLED panel proizveden putem RGB metode tiska. Ovaj televizor ističe se zapanjujućom kvalitetom slike u 4k rezoluciji i bogatim bojama što je ostvareno sinergijom 4k i OLED tehnologije. Teži samo 27 kilograma, upola manje od klasičnog 4k zaslona. Ono što pokreće Panasonic OLED je naša tehnologija tiska, što nam daje mogućnost da kreiramo veće i povoljnije zaslone od naših konkurenata.
2. Vaš dom
Tijekom dugog razdoblja održivost je bitan sastavni dio Panasonica. Jedan od pokazatelja kako poslujemo je činjenica da je u 2012 Panasonic zauzeo šesto mjesto na Interbrandovoj Best Global Green Brands ljestvici, što je u odnosu na prethodnu godinu pomak od 4 mjesta prema gore, a uz to je najviše rangiran među ostalim proizvođačima potrošačke elektronike.
Panasonic nudi energetska rješenja koja su izgrađena na integriranim rješenjima za stvaranje, čuvanje, spremanje i upravljanje energijom. Kada je u pitanju stvaranje energije, uz solarne panele na tržište donosimo inovativne proizvode poput vodikovih gorivih ćelija. Usredotočeni smo i na skladištenje energije što je već privuklo mnogo pažnje van SAD-a, a istu reakciju očekujemo i u SAD-u. Tehnološki proizvodi koje štede energiju su tijekom dugo vremena prioritet u Panasonicu, uključujući kućanske aparate, audio-video proizvode i LED rasvjeta. Za upravljanje energijom Panasonic koristi tzv. Smart Energy Gateway (SEG), koji je moguće kontrolirati putem raznih pametnih uređaja, kako u svom domu tako i na daljinu. Provjerava uvjete korištenja energije u cijeloj kući i pokazuje vam točno gdje i kako možete uštedjeti energiju. Mi koristimo taj isti predložak za posluživanje kupaca i van doma, uključujući trgovine pa čak i cijele zajednice širom svijeta.
U budućnosti Panasonica, „Cloud“ će igrati ključnu ulogu, baš poput energije. „Cloud“ je bitan ne samo za povezivanje uređaja, već i za predviđanje i odgovaranje vašim potrebama – kako u domu tako i izvan njega. Sklapamo partnerstvo s nekim od vodećih svjetskih IT tvrtki kako bi ta vizija postala stvarnost. U stvari, Panasonic i IBM su se dogovorili da zajednički rade na procjeni poslovne i tehnološke vrijednosti kućanskih aparata budućnosti spojenih na „Cloud“.
3. „Vaš automobil“
Zajednički predstavili g. Tsuga, te kao poseban gost g. Phil Abram, pročelnik odjela za informacije i zabavu tvrtke General Motors, a putem video zida prezentaciji se pridružio i g. Elon Musk, predsjednik i izvršni direktor tvrtke Tesla Motors.
Naša strategija za širenje našeg poslovanja s vodećim proizvođačima automobila je usmjerena na dva ključna područja.
Kao prvo, naše iskustvo i stručnost u energetskim rješenjima za kućanstva usmjeravamo prema razvoju cjelovitih rješenja za električna vozila. A uz to, primjenjujući tehniku koja podržava naša kućna audio-video rješenja nudimo potpuno povezana automobilska rješenja.
Baterije su samo jedan aspekt Panasonicovih rješenja za električna vozila. Razvili smo sustav za upravljanje energijom koji uvelike poboljšava učinkovitost baterije električnog vozila – sustav upravljanja toplinom dizajniran je kako bi se smanjio ogroman gubitak energije zbog hlađenja hibridnih i električnih vozila. Ovo su samo dva od novih sustava koje razvijamo kako bi ta vozila postala privlačna za što više potrošača.
Panasonic je u stanju pružiti cjelovita rješenja za električna vozila, uključujući baterije, energiju i toplinu, te pomoći u povećanju kilometraže za električna vozila.
Kao primjer naših povezanih automobilskih rješenja, General Motor i Panasonic su se udružili kako bi stvorili novi MyLink sustav informiranja i zabave. MyLink nudi opsežan audio-video sustav i funkcije za komunikaciju i navigaciju koje ispunjavaju vaše potrebe. Nakon kupnje je čak moguće putem interneta dodati i nove aplikacije.
4. „Vaš poslovanje“
Novi Panasonic 4k tablet ima 20-inčni zaslon koji je tanji pola inča. Ovaj novi poslovni alat s Windows 8 operativnim sustavom nevjerojatno je tanak, lak i prenosiv.
Snažan fokus naše B2B2C strategije leži na pružanju krajnjih rješenja za maloprodaju koja koriste stručnost svih naših tvrtki, od audio-vizualnih do energetskih rješenja. Na primjer, u Aziji je Panasonic dogovorio partnerstvo s tvrtkom Lawson, globalnim trgovačkim lancem porijeklom iz Japana. U 2010. godini Panasonic je pomogao Lawsonu stvoriti prototip “zelenog dućana” koji integrira široku paletu Panasonicovih proizvoda. Rezultati su bili značajni uz uštedu energije od 20% u odnosu na 2006. Prošle je godine Panasonic započeo postavljanje solarnih panela u 2000 Lawson trgovina.
Panasonic je za McDonald’s instalirao široku paletu proizvoda, uključujući POS sustav za nadzor i sigurnosne kamere.
5. Vaš putovanje
Naš portfelj broji 275 zrakoplovnih kompanija i više od 5.000 zrakoplova diljem svijeta opremljenih našim sustavom za zabavu i komunikacije.
Zahvaljujući tome prošle je godine više od 500 milijuna putnika iskusilo putovanja unaprijeđena Panasonicovim rješenjima za avio industriju.
U 2013. godini Panasonicovi sustavi nove generacije podići će avio-tehnologiju na višu razinu, uključujući više od 1.600 zrakoplova opremljenih širokopojasnim internetom.
Već 1998. Panasonic se udružio s jednim od najvećih svjetskih zrakoplovnih kompanija, United Airlinesom. Panasonicov sustav za zabavu i komunikaciju na letu instaliran je na cijeloj floti, uključujući i Dreamliner 787. 2003. United postaje Panasonicov najveći kupac sustava Global Communications Suite, ugradivši ovo, „umjetničko“ rješenje na više od 300 zrakoplova koji lete rutama diljem svijeta.
Panasonic je također formirao partnerstvo s Air New Zeland, dvostrukim dobitnikom nagrade Air Trans World-a za “Aviokompaniju godine” u posljednje tri godine. Zahvaljujući zemljopisnom položaju Novog Zelanda, dugotrajni letovi su vrlo česti te je Panasonic radio na razvoju najboljeg sustava zabave koji će zadovoljiti potrebe Air New Zeland-a. U 2014. godini Panasonic će u suradnji s Air New Zeland plasirati eXLite sustav, sustav zabave u avioprijevozu koji zahtjeva najnižu razinu energije uz najnižu težinu koju je tvrtka ikada ponudila.
Naš portfelj zabavnih i informacijskih sustava ide mnogo dalje sustava za zabavu u avioprijevozu uključuju one za domove, barove i hotele. Drugim riječima, naša rješenja u potpunosti podržavaju vaše cjelokupno putovanje.
6. „Vaš Zajednica“
Panasonic pruža integrirana rješenja za poboljšanje zajednica svih vrsta, od informativnih kioska i Digital Signage-a na vodećim sveučilištima do energetskih rješenja koja automobilizam čine više održivim. Kao službeni međunarodni audio-video sponzor za Olimpijske igre, Panasonicova krajnja rješenja za emitiranje već 25 godina omogućavaju da publika diljem svijeta dijeli strast Olimpijskih igara. Panasonic je također sponzorirao američki Major League Soccer – odnos koji uključuje čitav niz integriranih rješenja u MLS stadionima diljem SAD-a. U Japanu, Panasonic LED rasvjetnim rješenjima opskrbljuje Tokio SKYTREE, a uz to u Fujisawi gradi Fujisawa Sustainable Smart Town (Pametan održiv grad Fujisawa), koji se otvara iduće godine i koji će biti dom za tisuće ljudi.
Ovog ljeta, selimo Panasonicovo sjedište u SAD-u iz Secaucusa u potpuno novi objekt u Newarku, New Jersey. Novi objekt će nam pomoći pri smanjenju vlastite emisije ugljičnog dioksida od ukupno 50% uz pomoć naših ekoloških tehnologija i korištenje javnog prijevoza. Prostor Panasonica u zgradi biti će certificiran LEED Platinum certifikatom, najvišim standardom za dizajn okoliša. Panasonic planira u Newarku izgraditi Centar Ideja gdje zajednica može učiti i biti nadahnuta najnovijim Panasonic tehnologijama.
Završno obraćanje g. Tsuga
Kao što smo pokazali u posljednjih sat vremena, postoji toliko vizija „boljeg svijeta“ koliko postoji ljudi na našem planetu. Iskreno se nadam da ste stekli dojam naše predanosti cilju da zajedno s vama svijet učinimo boljim.
Nešto od onoga što smo danas podijelili s vama može vam se činiti neočekivano i možda se razlikuje od Panasonica ste poznavali u prošlosti. Ali, ako želimo ostvariti naše ciljeve, imperativ za promjene i inovacije nikada nije bio veći. Međutim, temeljne vrijednosti koje nas u Panasonicu pokreću uopće nisu nove. One su zapravo oduvijek sastavni dio naše tvrtke, or trenutka kada ju je prije gotovo 100 godina osnovao Konosuke Matsushita – pozicioniranje ljudi prije proizvoda, doprinos društvu, poboljšati i dodati vrijednost životima kupaca i ponuditi ekološka i pametna rješenja kako bi ono što nam je važno bilo još bolje. To je tko smo i tko smo uvijek bili. Nakon što je sve rečeno i učinjeno, to je samo još jedan način na stvaranja boljeg svijeta za vas.