Regionalni voditelji prodaje upravljat će poslovanjem Lidlovih trgovina putem Apple iPad uređaja
Zagreb, 10. prosinca 2013. – Trgovački lanac Lidl među prvima je u svoje poslovanje uveo inovativna tablet računala te time uvelike olakšao svakodnevne obaveze i rad svojih djelatnika. U sklopu projekta Lidl Mobile Office (LiMO), svi su Lidlovi regionalni voditelji prodaje u Hrvatskoj dobili uređaj Apple iPad, a prošli su i odgovarajuću edukaciju za korištenje ovog praktičnog poslovnog alata. Prednost korištenja tableta i Lidlove aplikacije u svakodnevnom poslovanju svakako je brz pristup svim potrebnim prodajnim informacijama i brojčanim pokazateljima, neovisno o vremenu i mjestu na kojem se zaposlenik nalazi.
Nakon što je davne 1992. godine u svoje poslovanje uveo uređaje za mobilni unos podataka, 1999. skener kase te 2005. elektronsku evidenciju radnog vremena, uvođenjem Apple iPad uređaja Lidl je još jednom pokazao da je moderna tvrtka koja u svoje poslovanje pravodobno i kontinuirano uvodi najnovija tehnološka dostignuća i to s ciljem dobrobiti svakog zaposlenika, ali i kolektiva. Osim što omogućava jednostavan protok i brz pristup informacijama, nova tehnologija jamči i sigurnost podataka, s obzirom na to da su uređaji povezani s Lidlovom centralom. Dodatno u pogledu sigurnosti, prilikom razvoja LiMO sustava, korištena su različita tehnička, organizacijska i sigurnosna sredstva. Lakoća korištenja također je zajamčena, a podaci i brojčani pokazatelji, poput podataka Managment – Informacijskog sustava, na raspolaganju su korisnicima, čime je rad regionalnih voditelja prodaje uvelike pojednostavljen.
„Pomoću iPad uređaja naši regionalni voditelji prodaje raspolažu uistinu inovativnim i atraktivnim radnim sredstvom kojim se znatno olakšava obavljanje dnevnih zadataka, što doprinosi povećanju produktivnosti poslovanja. Uvođenje tablet računala u svakodnevno poslovanje u ovom je trenutku naša komparativna prednost.“ poručili su iz tvrtke Lidl Hrvatska. Digitalno i bežično umrežavanje odjela Prodaje, Logističko-distributivnih centara i Uprave doprinosi učinkovitosti dnevnih procesa robnog poslovanja, dok voditeljima prodaje ostavlja prostor dodatnog optimiziranja radnih uvjeta, uvid u poslovne pokazatelje i termine, a sve s ciljem kako bi se dobilo više vremena za rukovođenje i motivaciju kao i za individualni pristup zaposlenicima u trgovinama te fokusiranje na ključne čimbenike upravljanja robom.
„Podjela Apple iPad uređaja voditeljima započeta je krajem studenoga, a do sada ih je ukupno 50 u funkciji. Korištenje tablet uređaja u svakodnevnom poslovanju u vrlo se kratkom roku pokazalo iznimno dobrim rješenjem, a naši regionalni voditelji su ovaj novi način poslovanja vrlo brzo prihvatili,“ poručili su iz Uprave Lidla istaknuvši kako će i u budućnosti pratiti najnovija tehnološka dostignuća koja doprinose poslovanju tvrtke Lidl.