Potrošači u 15 zemalja imaju priliku isprobati najnoviji LG-ev flagship pametni telefon i podijeliti svoja iskustva online
U okviru predstavljanja svog najnovijeg pametnog telefona, LG Electronics (LG) će odabrati 4.000 potrošača u 15 zemalja koji će imati priliku isprobati LG G4 prije službenog predstavljanja. Kampanja započinje danas u Koreji, a u narednim danima uključit će i potrošače u Turskoj, Indoneziji, Singapuru, SAD-u, Kini, Indiji, Brazilu, Kanadi, Ujedinjenom Kraljevstvu, Francuskoj, Njemačkoj, Meksiku, Japanu i Hong Kongu.
Sudionici kampanje izabrat će se među prijavljenima na temelju njihovih prijavnica, a mogu povećati svoje šanse za odabir dijeljenjem iskustava prijave na društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter i Weibo. Nakon što su izabrani, sudionici će dobiti LG G4 na do 30 dana kako bi iskusili njegov jedinstveni dizajn i značajke, uključujući personalizirano korisničko iskustvo, naprednu kameru i impresivan zaslon, a svoja će iskustva dijeliti online. Izvršavat će različite zadatke te će moći osvajati nagrade.
„Potrošači su naši najveći obožavatelji te mislimo da je ovo uzbudljiv i jedinstven način da naš najvažniji mobilni uređaj godine približimo publici“, rekao je Juno Cho, predsjednik Uprave kompanije LG Electronics Mobile Communications. „Uspjeh pametnog telefona LG G4 stavljamo u ruke potrošača prije predstavljanja jer vjerujemo da će oni najbolje ocijeniti korisničko iskustvo, a ne brzinu ili benchmark testove.“
Za više detalja o sudjelovanju u kampanji zainteresirani potrošači na navedenim tržištima u nadolazećim danima mogu pogledati LG-evu internetsku stranicu i društvene mreže. Kriteriji za odabir mogu varirati s obzirom na tržište.