Kompanija prepoznata kao predvodnik mobilne industrije na 20. natjecanju Global Mobile Awards
Barcelona/Zagreb, ožujka 2015. — Pametni telefon LG G3 LG Electronicsa (LG-a) je najboljim pametnim telefonom godine proglasila GSMA na natjecanju Global Mobile Awards tijekom sajma Mobile World Congress 2015. LG G3 je proglašen najboljim zbog svoje kvalitete, niza korisnih značajki i jednostavnosti uporabe. Također, LG Watch Urbane i LG Watch Urbane LTE su na MWC-u dobili devet nagrada od različitih prestižnih medija.
„Od svog predstavljanja LG G3 dobiva sjajne kritike, dostupan je diljem svijeta u suradnji s preko 170 operatera, a njegov je uspjeh uvelike pridonio porastu godišnjeg prihoda od 16 posto“, rekli su iz GSMA u obrazloženju svog izbora. „Donosi jednostavnost korištenja i intuitivno korisničko iskustvo uz svoj 5,5-inčni Quad HD zaslon i OIS+ kameru od 13 MP s laserskim automatskim izoštravanjem. Uvodi i inovacije kao što su Smart Keyboard, fotografiranje selfija pomoću geste, bljeskalica za prednju kameru i Knock Code™ kako bi ponudio jednostavno praktično, pametno i sigurnije korisničko iskustvo.“
Kad je riječ o pametnim satovima, LG Watch Urbane i LG Watch Urbane LTE su najboljim pametnim satovima na ovogodišnjem izdanju MWC-a proglasili brojni prominentni IT mediji. LG Watch Urbane je tako dobio nagrade medija kao što su Android Authority, Android Central, PC Pro i Ubergizmo za svoj klasični i urbani dizajn s daškom analognog. Prvi LTE pametni sat na svijetu, LG Watch Urbane LTE, dobio je priznanja medija Android Central, AndroidPIT, Digital Trends, Expert Reviews i TechnoBuffalo. Naglašeno je i kako je ovo prvi pametni sat s NFC značajkom za plaćanje i sat s najmoćnijom baterijom u industriji.
„Čast nam je što je toliko organizacija prepoznalo naš trud oko razvoja uređaja LG G3 i pametnih satova Urbane“, rekao je Juno Cho, predsjednik Uprave kompanije LG Electronics Mobile Communications. „Nastavit ćemo stvarati inovacije te usavršavati naše premium pametne telefone i nosive uređaje kako bismo unaprijedili živote naših potrošača.“