Samsung nudi proširenu zaštitu u slučaju nenamjernih oštećenja uređaja, koja vrijedi tijekom godine dana nakon kupnje
Zagreb, 25. studenog 2013. – Samsung Electronics danas je najavio dodatni servis kupcima nove perjanice, pametnog telefona GALAXY Note 3, kojim nudi besplatan popravak u slučaju nenamjernog kvara ili oštećenja uređaja, tijekom prvih 12 mjeseci nakon kupnje. Pravo na popravak ili zamjenu uređaja kupci će moći iskoristiti jednom, u slučaju oštećenja nastalih padom, udarcem, električnim udarom ili elektrostatičkim pražnjenjem, kao i u slučaju da uređaj bude u doticaju s vodom.
– Pametni telefoni i tableti sveprisutni su i uvelike nam pomažu u svakodnevnom poslu i privatnom životu. Uređaji su to koji su uz nas 24 sata dnevno, 365 dana u godini pa stoga i ne čudi da se događaju i nenamjerni kvarovi i oštećenja. Vjerujem kako će dodatno pokriće servisa kupcima GALAXY Note 3 dati dodatnu sigurnost i omogućiti još bezbrižnije korištenje – naglasio je Belizar Zečić, voditelj odjela telekomunikacija u zagrebačkom predstavništvu tvrtke Samsung Electronics.
Proširena zaštita za slučajna oštećenja ne obuhvaća kvarove na dodatnoj opremi, oštećenja uslijed požara, ona nastala habanjem i uobičajenim korištenjem, štetu nastalu višom silom kao i popravke od strane neovlaštenih osoba. Također, ne obuhvaća oštećenja nastala uslijed zlonamjernog softvera i računalnih virusa, greške u dizajnu ili konstrukciji, krađu ili gubitak te neovlaštene izmjene softvera ili hardvera uređaja.
Ova je ponuda važeća za sve korisnike koji svoj GALAXY Note 3 kupe tijekom promotivnog razdoblja, koje završava 31. prosinca 2013. godine.