Zagreb, Hrvatska, 29. lipnja 2021., Angry Birds, uspješna mobilna igrica koja je preuzeta više od 4,5 milijardi puta diljem svijeta, dolazi na AppGallery i rastućoj Huaweijevoj globalnoj publici donosi jedinstveno iskustvo igranja.
Debitirajući igrom Angry Birds 2, računalni studio Rovio poziva korisnike da okupe jato ptica kako bi pobijedili svoje neprijatelje i spasili jaja. Svoje vještine mogu trenirati vježbajući praćkom, zahvaljujući kojoj će se uspinjati na bodovnoj top listi.
I dok je igrica Angry Birds daleko poznata po tome što je mobilni uređaj ustoličila kao održivu igraću platformu, Angry Birds 2 je pokrenula popularnost brenda, pružajući korisnicima klasičnu akciju i istinsko iskustvo Angry Birdsa na još višoj razini.
Ovo je prva Rovio igra koja je dostupna na AppGalleryju, dok je film baziran na igrici već dostupan na platformi za video sadržaj Huawei Video. Osim samog igranja igre, Huawei korisnici uskoro će moći i personalizirati svoje telefone koristeći Huawei Themes koji prikazuju Angry Birds 2 brending. Korisnici koji imaju Huawei pametne satove i narukvice, moći će preuzeti Angry Birds 2 maskice za satove.
“Jako smo uzbuđeni što će Angry Birds 2 od sada biti dostupan milijunima igrača diljem svijeta kroz naše partnerstvo s AppGalleryjem”, rekao je Miikka Lindgren, Potpredsjednik Odjela poslovnog razvoja u Roviju. “Misija Rovija je stvaranje radosti i uvijek smo sretni kada naše igre i radost koju stvaramo stignu do nove publike. Nadam se da će se puno novih igrača ozbiljno pozabaviti našim Angry Birdsima i njihovim neprijateljima, koristeći sve fantastične mogućnosti igranja koje imaju na raspolaganju”.
“Svi vole igru Angry Birds, svi su je u nekom trenutku života igrali i to je vjerojatno jedna od najpoznatijih igara na svijetu. Oduševljeni smo što Huawei korisnici sada imaju ovu priliku i drago nam je da na AppGallery stižu vrhunske igre. Osim toga, počašćeni smo što možemo surađivati s Rovijom te smo zahvalni na njihovom povjerenju i podršci. Predani smo pružanju podrške i suradnji s izdavačima aplikacija kako bismo omogućili igre koje naši korisnici žele igrati”, rekao je Derek Yu, Predsjednik za CEE & Nordic, i Kanadu, iz Huawei Consumer Business Grupe.
Kao jedna od najbrže rastućih trgovina za aplikacije, AppGallery se nastoji udružiti s vodećim brendovima i developerima igara poput Rovija, čiji naslovi privlače najširu svjetsku publiku. To platformi omogućava da stalno donosi uzbudljive, izazovne i zabavne sadržaje, povezujući korisnike s igrama koje najviše žele igrati, a developere s novom i prethodno nekorištenom bazom kupaca.
Kategorija igara predvodi širenje aplikacija na AppGalleryju s čak 500% igara više koje su sada dostupne na platformi u odnosu na prošlu godinu. Tvrtka je također kreirala zasebnu ikonu za igrice na početnoj stranici AppGalleryja koji je pokrenut zajedno s novim izgledom trgovine aplikacijama početkom godine. Ova opcija korisnicima omogućuje jednostavnije i brže pronalaženje igara i sadržaja prema njihovim specifičnim interesima.
Kao dio razvoja svog ekosustava, Huawei usko surađuje s više od 4 milijuna registriranih developera igara kako bi neprestano na platformu stavljao nove sadržaje, uz više od 134,000 aplikacija koje su integrirane s HMS-om, Huaweijevom platformom za mobilne usluge.
Angry Birds 2 dostupan je za preuzimanje diljem svijeta, a za više informacija posjetite:
https://consumer.huawei.com/en/mobileservices/appgallery/
AppGallery – jedna od top tri platforme za distribuciju aplikacija na globalnoj razini
AppGallery je pametan i inovativan ekosustav koji programerima omogućuje stvaranje jedinstvenih iskustava za potrošače. S AppGallery, vizija je napraviti otvorenu, inovativnu platformu za distribuciju aplikacija koja će biti dostupna potrošačima, a strogo štititi privatnost i sigurnost korisnika te im pružiti jedinstveno iskustvo. Kao jedna od tri najbolje trgovine aplikacije na globalnoj razini, AppGallery nudi široku paletu globalnih i lokalnih aplikacija u 18 kategorija, uključujući navigaciju i transport, vijesti, društvene mreže i još puno toga. AppGallery dostupna je u više od 170 zemalja i regija s preko 540 milijuna mjesečno aktivnih korisnika na globalnoj razini. Huawei se udružio s 2,7 milijuna programera širom svijeta, a ukupna su preuzimanja dosegla 384,4 milijarde u 2020. godini. Do kraja ožujka 2021., više od 134 000 aplikacija integrirano je s HMS Core širom svijeta.
Bogata ponuda hrvatskih aplikacija u AppGallery trgovini
Domaći korisnici u AppGallery trgovini mogu pronaći i pregršt lokalno popularnih aplikacija, a u trgovinu kontinuirano pristižu i uzbudljive nove aplikacije. Odnedavno su u AppGalleryju dostupni prvi hrvatski digitalni novčanik Aircash, streaming servis Tidal, ali i Lidl. U trgovini su otprije dostupne brojne aplikacije koje su dobro poznate hrvatskim korisnicima. Moguće je pronaći važne aplikacije banaka, npr. PBZ-a, Zagrebačke banke, OTP banke, Erste banke, RBA-e, HPB-a. Osim banaka, u trgovini su i aplikacije domaćih medija, kao i aplikacije telekom operatera HT-a, A1, Telemacha, Optima telekoma te pripadajućih brendova MAXtv-a, Bonbona, Tomata i sl. Korisnici će u AppGallery trgovini lako preuzeti i aplikacije eGrađani, Multiplus card, Hrvatska pošta, Croatia osiguranje, Njuškalo, HAC ENC i HRT Meteo.
Za više informacija posjetite AppGallery.
P.R.